Електронний каталог
засоби масової інформації (ЗМІ)
Документи:
- For some, the dream came true [Text] [Текст] : the best from 50 years of Fortune Magazine / selected and ed. by Duncan Norton-Taylor. – Secaucus : Lyle Stuart Inc., 1981. – 304 p. – ISBN 0-8184-0317-9 : 125,00.
- Демократизация-суть перестройки,суть социализма [Текст] : Встреча в ЦК КПСС с руководителями СМИ,идеол.учреждений и творческ.союзов,8 янв.1988г. – М. : Политиздат, 1988. – 64с. – ISBN 5-250-00187-4 : 0.15.
- Масові комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:В.М. Гвоздєв, В.В. Юшко; каф. маркетингу та рекл. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 54 с. – Бібліогр.: с. 115-117. – 40.00.
- Массовая информация и общественное мнение молодежи [Текст] / В.Л.Оссовский,Н.В.Костенко,В.А.Матусевич и др.,АН УССР,ин-т философии. – К. : Наукова думка, 1990. – 288c. – ISBN 5-12-001380-5 : 3.90.
- От книги до Интернета [Текст] : Журналистика и литература на рубеже нового тысячелетия / Отв.ред.Я.Н.Засурский,Е.Л.Вартанова. – М. : Изд-во Моск.ун-та, 2000. – 256с. – (21 век:Информация и общество). – ISBN 5-211-04305-7 : 30.36.
- Реклама в системі маркетингу [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.:В.В.Мова,І.О.Бучацька,Т.В.Дубовик. – К. : КНТЕУ, 2004. – 118с. – 20.56.
- Реклама за рубежом [Текст] / Пер.с англ.;Сост.И.С.Седельников. – М. : Прогресс, 1977. – 372с. – 1.07.
- Социальный облик молодежи [Текст] : (на материалах Украинской ССР) / АН УССР.Ин-т философии;А.И.Вишняк,Н.Н.Чурилов,С.А.Макеев и др. – К. : Наукова думка, 1990. – 216с. – ISBN 5-12-001382-1 : 3.50.
- Средства массовой информации и пропаганды [Текст]. – М. : Политиздат, 1984. – 352с. – 0.85.
- Средства массовой информации в социалистическом обществе [Текст] : Учеб.пособие для ун-тов марксизма-ленинизма / Под общ.ред.А.Г.Менделеева. – М. : Политиздат, 1989. – 272с. – (Для системы полит.учебы). – ISBN 5-250-010610-Х : 0.80.
- Стратегія розвитку туристичної індустрії та громадського харчування [Текст] [Текст] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 25-26 жовт. 2000 р.,м.Київ / відп.ред.А.А.Мазаракі. – К. : КДТЕУ, 2000. – 434с. : іл. – ISBN 5-7763-8512-1 : 16.24;6.00.
- ТАСС сообщает... [Текст] / Сост.Д.П.Горюнов,Л.Ю.Зубкова. – М. : Политиздат, 1988. – 287с. : ил. – ISBN 5-250-00103-3 : 1.70.
- Телекритика [Текст] : Інтернет-видання про ЗМІ та свободу слова в Україні. – 2001.
- Телеэкран - неограниченное господство? [Текст] : Государство,капитал и новые средства массовой информации / Общ.ред.и вступ.ст.Л.И.Лопатникова. – М. : Прогресс, 1987. – 230с. – 1.10.
- Україна на шляху до Європи [Текст] / Упоряд.:В.І.Шкляр,А.В.Юричко. – К. : Етнос, 2006. – 494с. – ISBN 966-522-104-3 : 35,54.
- Средства массовой информации России [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / М. И. Алексеева, Л. Д. Болотова, Е. Л. Вартанова, О. А. Воронова ; Под ред. Я.Н.Засурского. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 380с. – Библиогр.:С.377-379. – ISBN 9785756704273 : 91.50.
- Алешина, И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров [Текст] = Public Relations for managers and marketers / И. В. Алешина. – М. : Тандем;Гном-Пресс, 1997. – 256с. – Библиогр.:С.248-250. – ISBN 5-89334-004-7 : 9.00;7.00;3.00.
- Конституционное (государственное) право зарубежных стран [Текст] : Учебник для студентов юридических вузов и факультетов:В 4-х т. Т.1-2 : Общая часть / Г. Н. Андреева, И. А. Андреева, А. Ш. Будагова, С. Ю. Кашкин ; Рук.авт.кол.и отв.ред.Б.А.Страшун. – М. : БЕК, 1996. – 778с. – ISBN 5-85-639-123-3;3-406-40576-2 : 33.00;4.00.
- Бёрд, Д. Прямой маркетинг.Бизнес здравомыслящих [Текст] = Commonsense direct marketing / Д. Бёрд ; Пер. с англ. – М. : Олимп-Бизнес, 2004. – 416с. – ISBN 5-901028-73-2 : 137.82.
- Брадов, В. В. Управління підприємствами друкованих ЗМІ: маркетингово-орієнтований підхід [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Брадов В. В. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – Д. : ДДУЕТ, 2006. – 19с.
- Вачнадзе, Г. Н. Агрессия против разума: информационный империализм [Текст] / Г. Н. Вачнадзе. – М. : Политиздат, 1988. – 272с. – ISBN 5-250-00072-Х : 1.10.
- Вачнадзе, Г. Н. Всемирное телевидение [Текст] : Новые средства массовой информации - их аудитория, техника, бизнес, политика / Г. Н. Вачнадзе. – Тбилиси : Ганатлеба, 1989. – 672с. – 3.10.
- Проблематика СМИ: Информационная повестка дня [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / Г. С. Вычуб, В. Л. Иваницкий, Н. В. Ищенко, Л. В. Грибанова ; Под ред. М.В.Шкондина,Г.С.Вычуба,Т.И.Фроловой. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 316с. – ISBN 978-5-7567-0505-8 : 91.50.
- Горбачев, М. С. На переломном этапе перестройки [Текст] : Выступление на встрече в ЦК КПСС с руководителями средств массовой информации,29 марта 1989г. / М. С. Горбачев. – М. : Политиздат, 1989. – 16с. – ISBN 5-250-01052-0 : 0.03.
- Губерський, Л. В. Інформаційна політика України:європейський контекст [Текст] : Монографія / Л. В. Губерський, Є. Є. Камінський, Є. А. Макаренко ; Гол.ред.С.В.Головко. – К. : Либідь, 2007. – 360с. – Бібліогр.:С.353-358. – ISBN 978-966-06-0462-9 : 38.68.
- Даниленко-Кульчицька, В. А. Управління рекламною діяльністю редакцій друкованих засобів масової інформації [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд.екон.наук / Даниленко-Кульчицька В. А. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами ( за видами економічної діяльності). – Тернопіль : ТНЕУ, 2011. – 20 с.
- Даниленко, С. А. Відкритість та прозорість влади: механізм регулювання взаємодії зі ЗМІ на регіональному рівні [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд.наук з держ.упр. / Даниленко С. А. ; 25.00.02 - механізми держ. упр. – Одеса : ОРІДУ, 2018. – 20 с.
- Дніпренко, Н. К. Зміна парадигми в державному управлінні інформаційною сферою:комунікативний аспект [Текст] : Автореферат дис...канд.наук з держ.управ. / Дніпренко Н. К. ; 25.00.01-теорія та історія державного управління. – Дн. : НАДУ при Президентові України;ДРІДУ, 2005. – 20с.
- Дрешпак, В. М. Концептуальні чинники формування державної політики України у сфері засобів масової інформації [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Дрешпак В. М. ; 25.00.01-теорія та історія державного управління. – Дн. : ДРІДУ НАДУ при президентові України, 2005. – 20с.
- Культура и средства информации:социально-экономические проблемы [Текст] / В. Г. Зинин, И. Е. Дискин, С. С. Шаталин, С.И.и др. Абалкин ; Отв.ред.В.Г.Зинин,И.Е.Дискин. – М. : Экономика, 1985. – 256с. – 3.00.
- Карпенко, І. П. Трансформація загальнолюдських цінностей в інформаційному суспільстві [Текст] : Автореферат дис...канд.філос.наук / Карпенко І. П. ; 09.-00.03-соціальна філософія та філософія історії. – К. : КНУ ім.Т.Шевченка, 2004. – 17с.
- Копиленко, О. Л. Влада інформації [Текст] / О. Л. Копиленко. – К. : Україна, 1991. – 108с. : іл. – ISBN 5-319-00645-4 : 0.35.
- Ландсбаум, М. Маркетинг.ХХI век [Текст] : Учеб.-практическое пособие для студентов вузов / М. Ландсбаум ; Пер.с англ. – М. : ТК Велби;Проспект, 2006. – 442с. – ISBN 5-482-00500-3;9785482005002 : 51.12.
- Лейн, У. Р. Реклама [Текст] = Advertising: A Framework / У. Р. Лейн, Дж.Т. Рассел. – СПб. : Питер, 2004. – 537с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-020-8;0-13-085220-1 (англ.) : 61.32.
- Зарубежная печать [Текст] = Газеты. Журналы. Информационные агенства : Краткий справочник / С. А. Лосев, А. А. Красиков, И. Н. Лобашева, И. Д. Масленников. – М. : Политиздат, 1986. – 526с. – 1,20.
- Ляпина, Т. В. Политическая реклама [Текст] : Общественно-полит. ситуация.Маркетинг.исследования.Лидер.Массовые коммуникации.Медиапланирование / Т. В. Ляпина. – К. : Альтерпрес; ВИРА-Р, 2000. – 152с. – ISBN 966-95440-6- 8;966-542-027-5 : 12.00.
- Марущак, А. І. Правомірні засоби доступу громадян до інформації [Текст] : Науково-практичний посібник / А. І. Марущак. – Біла Церква : Буква, 2006. – 429с. – Бібліогр.:С.414-429. – ISBN 966-7195-678 : 20,00.
- Моисеев, В. А. Паблик рилейшнз-средство социальной коммуникаци [Текст] : Теория и практика / В. А. Моисеев. – К. : Дакор, 2002. – 500с. – ISBN 966-95845-2-3 : 28.80.
- Москаленко, А. З. Реабілітація слова [Текст] / А. З. Москаленко. – К. : Рад. письменник, 1989. – 101с. – (Роздуми письменника). – ISBN 5-333-00585-0 : 0.20.
- Музыря, А. Искусство слышать мир [Текст] / А. Музыря. – М. : Искусство, 1989. – 272с. – ISBN 5-210-00424-4 : 1.10.
- Назайкин, А. Н. Эффективная продажа рекламы [Текст] : Технология получения заказа на покупку рекламных площадей,эфира,пространства.Практическое пособие / А. Н. Назайкин. – М. : Дело, 2002. – 200с. : ил. – ISBN 5-7749-0155-6 : 32.40.
- Назайкин, А. Н. Эффективная продажа рекламы [Текст] : Технология получения заказа на покупку рекламных площадей,эфира,пространства.Практическое пособие / А. Н. Назайкин. – М. : Дело, 1999. – 200с. : ил. – ISBN 5-7749-0155-6 : 20.40.
- Постма, П. Новая эра маркетинга [Текст] = The new marketing era : Будущее маркетинга в век новых технологий / П. Постма ; Пер.с англ.Под науч.ред.Т.Р.Тэор. – СПб.;М.;Х,Мн. : Питер, 2002. – 208с. : илл. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00607-8 : 27.60.
- Почепцов, Г. Г. Теория коммуникации [Текст] / Г. Г. Почепцов. – М.,К. : Рефл-бук;Ваклер, 2006. – 651с. – (Образовательная библиотека). – Библиогр.:С.606-640. – ISBN 966-543-048-3(серия);5-87983-101-9(Рефл-бук);966-543-062-9(Вакле : 66.18.
- Примак, Т. О. PR для менеджерів і маркетологів [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Т. О. Примак. – Київ : Центр учбової літератури, 2018. – 201 с. – Бібліогр.: с. 199-201. – ISBN 978-617-673-117-7 : 100.00.
- Пугачев, В. П. Введение в политологию [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / В. П. Пугачев, А. И. Соловьев. – 2-е изд. – М. : Аспект Пресс, 1995. – 320с. – ISBN 5-7567-0034-Х : 9.36;9,10.
- Пугачев, В. П. Введение в политологию [Текст] : Учебник для студентов вузов / В. П. Пугачев, А. И. Соловьев. – 3-е изд.,перераб.и доп. – М. : Аспект Пресс, 1998. – 447с. – ISBN 5-7567-0228-8 : 25.43.
- Романов, А. А. Массовые коммуникации [Текст] [Текст] : учеб.пособ. для студ. высш. учеб. заведений / А. А. Романов, Г. А. Васильев. – М. : Вузовский учебник, 2009. – 236с. – Библиогр.:С.232-233. – ISBN 978-5-9558-0083-7 : 59.88.
- Сахаров, В. Є. Реклама [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. Є. Сахаров, Т. В. Сахарова. – К. : Національна акдемія управління, 1998. – 79с. – (Економіст). – Бібліогр.:79с. – ISBN 966-95193-6-5 : 4.80.
- Стрельников, Р. В. В плену телеспрута [Текст] / Р. В. Стрельников. – М. : Политиздат, 1985. – 79с. – (Владыки капиталистического мира). – 0.20.
1
2
|