Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11247
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 6 (64). – Київ : Библиотека КНТЭУ, 2010. – журнал. – 183,00.
Додати до списку
Складові частини документа:
Граніш, С.
Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій [Текст] / С. Граніш // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 36-41.
Примак, Т.
Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні [Текст] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 29-35.
Семак, Б.
Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України [Текст] / Б. Семак, Л. Іванова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 10-15.
Старостіна, А. О.
Ефективне управління ризиками - важливий чинник формування сили банківського бренду [Текст] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, Д. С. Шмиглюк // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 16-23.
Сульповар, Л.
Показники ефективності соціально орієнтованої маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Л. Сульповар, Т. Богачова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 54-57.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'