Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
01552
Е45
Економіка, менеджмент, бізнес
[Текст]. № 1. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Виноградова, О. В.
Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 26-32.
Гавриш, О. М.
Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств [Текст] / О. М. Гавриш // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 103-109.
Глушенкова, А. А.
Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства [Текст] / А. А. Глушенкова // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 57-65.
Гудзь, О. Є.
Іноваційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств [Текст] / О. Є. Гудзь, І. О. Ольховая // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 20-25.
Гусєва, О. Ю.
Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності [Текст] / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 45-50.
Дарчук, В. Г.
Неймінг в системі формування бренду [Текст] / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 92-96.
Зеліско, І. М.
Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного розвитку [Текст] / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Судзе Ху // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 33-39.
Зеліско, І. М.
Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання [Текст] / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 33-39.
Князєва, О. А.
Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств [Текст] / О. А. Князєва // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 4-11.
Мартиненко, М. О.
Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" [Текст] / М. О. Мартиненко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 117-122.
Плахотнікова, Л. О.
Конюктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект [Текст] / Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 85-91.
Сорока, А. М.
Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств [Текст] / А. М. Сорока // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 97-102.
Сьомкіна, Т. В.
Підготовка економістів: інноваційний підхід [Текст] / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 76-84.
Сьомкіна, Т. В.
Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом [Текст] / Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 51-56.
Труш, М. С.
Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства [Текст] / М. С. Труш // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 110-116.
Шмалій, Л. В.
Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення [Текст] / Л. В. Шмалій // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 123-129.
Щербина, В. В.
Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств [Текст] / В. В. Щербина // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 130-135.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 5
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'