Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
М26
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 6. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2020. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Білявська, Ю. В.
Тенденції формування персонального бренда [Текст] / Ю. В. Білявська // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2020. – № 6. – С. 34-35.
Пустотин, В.
Коллаборация брендов как инструмент бренд-менеджмента [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2020. – № 6. – С. 16-22.
Хоменко, Л. М.
Аналіз використання мобільних застосунків у стратегіях бренд-менеджменту служби крові [Текст] / Л. М. Хоменко, Л. Ю. Сагер, В. В. Любчак // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2020. – № 6. – С. 50-51.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 0
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'