Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
Е45
Економіка, менеджмент, бізнес
[Текст]. № 2. – Київ : Блиц-Информ, 2020. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Недопако, Н. М.
Інструменти цифрового маркетингу: теоретичний аспект [Текст] / Н. М. Недопако // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2020. – № 2. – С. 43-48.
Сазонова, С. В.
Формування іміджу компанії [Текст] / С. В. Сазонова, Б. С. Кушик // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2020. – № 2. – С. 31-34.
Сунцзе, Ху
Інноваційна стратегія підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств [Текст] / Ху Сунцзе // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2020. – № 2. – С. 53-58.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 1
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'