Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
М26
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 10-11. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Глоба, М.
Підходи до проведення бренд-аудиту [Текст] / М. Глоба, О. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 10-11. – С. 58-66.
Кравченко, В.
Правила выбора "своего" инфлюенсера [Текст] / В. Кравченко // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 10-11. – С. 26-27.
Мельничук, Ю.
Роль инфлюенс-маркетинга сегодня трудно переоценить [Текст] / Ю. Мельничук // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 10-11. – С. 24-25.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 0
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'