Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
Scientia Fructuosa
[Текст]. № 6 (158). – Київ : ДТЕУ, 2024. – (Економічні науки). – журнал. – 35.00.
Додати до списку
Складові частини документа:
Бондаренко, О.
Грінвошинг в екобрендингу FMCG-підприємств [Текст] / О. Бондаренко, С. Сязін // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 31-50. – (Економічні науки).
Мазаракі, А.
Фінансові послуги в екосистемі PropTech [Текст] / А. Мазаракі, С. Волосович // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 4-16. – (Економічні науки).
Мащенко, О.
Інвестиції у нішеві маркетплейси: цінність для провідних компаній [Текст] / О. Мащенко // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 85-96. – (Економічні науки).
Омеленчук, В.
Прогнозування стабільності банківського сектору [Текст] / В. Омеленчук // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 17-30. – (Економічні науки).
Федулова, І.
Бренд роботодавця для покоління Z [Текст] / І. Федулова, М. Джулай // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 70-84. – (Економічні науки).
Фоміна, О.
Етика професійних бухгалтерів в ЄС [Текст] / О. Фоміна, С. Семенова, О. Ромашко // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 119-138. – (Економічні науки).
Ягельська, К.
Аналітика бренд-менеджменту: цифрові технології та інструменти [Текст] / К. Ягельська, Л. Василишина // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 51-69. – (Економічні науки).
Янковець, Т.
Концепція метамаркетингу в економіці вражень [Текст] / Т. Янковець // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 97-118. – (Економічні науки).
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
3
3
Статистика використання: Видач: 1
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'