Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
22942
Маркетинг в Україні
[Текст]. №4. – К. : Библиотека КНТЭУ, 2002. – журнал. – 86,88.
Додати до списку
Складові частини документа:
Ринок м`яса і м`ясопродуктів: досягнення і перспективи [Текст] // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.9-11.
Барабась, Д. О.
Аналіз "п`яти сил" конкуренції в українській швейній галузі [Текст] / Д. О. Барабась // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.12-14.
Дееніна, О. М.
Ретроспективний та перспективний аспект концепцій контролінгу [Текст] / О. М. Дееніна // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.55-58.
Диба, М. І.
Механізм взаємодії держави та ринку: проблеми планування [Текст] / М. І. Диба // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.59-60.
Зозульов, О. В.
Брендінг та антибрендінг: що вибрати в Україні? [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.26-28.
Курбан, О. В.
Соціально значущий бренд - необхідний захід корпоративної реклами [Текст] / О. В. Курбан // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.23-25.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'