Електронний каталог
маркетингова інформація
Документи:
- Маркетологи информируют... [Текст] // Упаковка. – Київ, 2018. – № 6. – С. 26-29.
- Маркетологи информируют... [Текст] // Упаковка. – Київ, 2019. – № 2. – С. 14-18.
- Маркетологи информуют... [Текст] // Упаковка. – Київ, 2016. – № 5. – С. 23-27.
- Маркетологи інформують... [Текст] // Упаковка. – Київ, 2015. – № 5. – С. 17-19.
- Маркетологи інформують...[Тренди розвитку споживчої продукції 2016 р.] [Текст] // Упаковка. – Київ, 2016. – № 2. – С. 18-19.
- Бучацька, І. О. Оцінка ефективності роботи маркетингової інформаційної системи [Текст] / І. О. Бучацька // Сучасні економічні проблеми розвитку підприємництва. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.368-371.
- Жарлінська, Р. Г. Маркетингова інформація: теоретичні й методичні аспекти оцінки якості [Текст] / Р. Г. Жарлінська // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.188-194.
- Коба, В. В. Основи формування та оцінка сучасного стану ринку агроавіаційних послуг [Текст] / В. В. Коба, І. І. Висоцька // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – №3. – С. 179-183.
- Кодрян, Н. П. Анализ информационных аспектов поддержки маркетинговых решений [Текст] / Н. П. Кодрян // Масложировая промышленность. – М., 2002. – №1. – С.16-17.
- Коноваленко, М. Сбор и обработка маркетинговой информации [Текст] / М. Коноваленко // Бизнес информ. – 1998. – С.122-128.
- Марчанд, Д. Использование информации при создании ценности [Текст] / Д. Марчанд, Э. Хайкс // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 4 (125). – С. 81-86.
- Мешалкина, Ю. В. Интернет как источник маркетинговой информации [Текст] / Ю. В. Мешалкина // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №2. – С.87-101.
- Могилевська, О. Ю. Формування системи організації маркетингової інформації на підприємствах машинобудування [Текст] / О. Ю. Могилевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 22. – С. 82-85.
- Моисеенко, И. В. Классификация методов определения емкости рынка на основе применяемой маркетинговой информации [Текст] / И. В. Моисеенко, Е. В. Носкова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 6 (86). – С. 23-31.
- Окландер, М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] / М. Окландер, І. Педько // Економіст. – Київ, 2015. – № 4. – С. 13-18.
- Потоцкая, Т. И. Международные ювелирные выставки как источник маркетинговой информации [Текст] / Т. И. Потоцкая // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2005. – №5(59). – С.43-52.
- Филоненко, В. Анализ маркетинговой информации или как принимать обоснованные решения [Текст] / В. Филоненко, Н. Яковлева // Маркетинг и реклама. – К., 2003. – №9(85). – С.22-25.
- Филоненко, В. Анализ маркетинговой информации или как принимать обоснованные решения [Текст] / В. Филоненко, Н. Яковлева // Маркетинг и реклама. – 2003. – №9. – С.22-24.
- Чех, А. Как правильно оборудовать свой магазин?... [Текст] / А. Чех // Продукты питания. – К., 2002. – №5. – С.16-17.
- Шкардун, В. Коммуникационная система маркетинговой информации предприятия [Текст] / В. Шкардун // Маркетинг. – М., 2004. – №4. – С.46-58.
- Яновский, А. М. Маркетинговая информация и ее роль в успешной деятельности [Текст] / А. М. Яновский // Пищевая промышленность. – 1998. – С.10-11.
|