Електронний каталог
викладання дисциплін
Документи:
- Haupt, W. Austriacki system edukacyjny w dziedzinie towaroznawstwa - powiazanie potrzeb ekonomicznych, ekologicznych i spolecznych [Текст] = Austrian education system in Commodity Science / W. Haupt. – 2004 // Towaroznawcze problemy jakosci. – Radom : Politec. Radomska / Instyt. Technolog. Ekspol., 2004. – 1. – C. 27-31.
- Амалян, Н. Предмет дисципліни "гроші та кредит" [Текст] / Н. Амалян // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2014. – № 4 (75). – С. 124-128.
- Андреева, А. Н. Программа курса "Маркетинговые коммуникации" [Текст] / А. Н. Андреева // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2008. – № 2 (25). – С. 119-130.
- Атамас, П. Про зміст і логічну послідовність викладання курсу "Фінансовий облік" [Текст] / П. Атамас // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2011. – № 10. – С. 45-53.
- Баринов, А. Я. Программа курса "Разработка стратегии развития компании и управление ее реализацией на основе системы сбалансированных показателей (ССП)" [Текст] / А. Я. Баринов // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2009. – № 2 (27). – С. 76-90.
- Безвершук, Ж. Незмінний чинник розвитку інтелекту, або чому і як треба вивчати культурологію [Текст] / Ж. Безвершук // Вища школа. – Київ, 2013. – № 3 (105). – С. 71-79.
- Бикова, К. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) [Текст] / К. Бикова // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 3 (42). – С. 45-52.
- Бичун, Ю. А. Учебная программа курса "Маркетинговые коммуникации" для слушателей программы МВА (специализация "Маркетинг") [Текст] / Ю. А. Бичун, О. У. Юлдашева // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2008. – № 2 (25). – С. 144-152.
- Близнюк, М. Основи вивчення інформаційних технологій: теоретичні і методичні засади [Текст] / М. Близнюк // Вища школа. – Київ, 2019. – № 12. – С. 47-57.
- Брок, Д. 10 запитань, які викладач хоче, але боїться поставити собі, використовуючи ситуаційні вправи [Текст] / Д. Брок // Синергія. – К., 2003. – №1(5). – С.58-63.
- Васильченко, З. Критерії оцінювання знань студентів під час підсумкового контролю з дисципліни "Міжнародні фінанси" [Текст] / З. Васильченко // Вища школа. – К., 2008. – № 2. – С. 52-71.
- Вачевський, М. Маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах [Текст] / М. Вачевський // Вища школа. – Київ, 2010. – № 2. – С. 60-67.
- Винслав, Ю. К разработке современного вузовского курса корпоративного менеджмента (апология "интеграционно-синергетической" концепции) [Текст] / Ю. Винслав // Российский экономический журнал. – М., 2007. – № 5-6. – С. 54-70.
- Геевская, К. М. Учебная программа по курсу "Введение в интегрированные маркетинговые коммуникации" [Текст] / К. М. Геевская, В. В. Туроверова // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2008. – № 2 (25). – С. 131-143.
- Герасименко, В. В. Новые подходы в преподавании маркетинговых дисциплин на программе бакалавров: курс "Связи с общественностью" [Текст] / В. В. Герасименко // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – Москва, 2012. – № 4. – С. 96-103. – (Серия 6:Экономика).
- Дзюблюк, О. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності банків при викладанні економічних дисциплін [Текст] / О. Дзюблюк // Вища школа. – К., 2008. – № 2. – С. 72-88.
- Еш, С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу [Текст] / С. Еш // Вища школа. – Київ, 2009. – № 9. – С. 36-49.
- Еш, С. Методика викладання у вищому навчальному закладі [Текст] / С. Еш // Вища школа. – Київ, 2010. – № 11. – С. 94-108.
- Жаворонкова, Н. М. Программа курса "Стратегия" [Текст] / Н. М. Жаворонкова, В. Н. Голубкин // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2009. – № 2 (27). – С. 98-105.
- Загородній, А. Податковий менеджмент чи податкове адміністрування? [Текст] / А. Загородній, Г. Партин // Вища школа. – К., 2003. – №2-3. – С. 66-70.
- Захарченко, Т. Роль наочності у процесі викладання професійно орієнтованих дисциплін [Текст] / Т. Захарченко // Вища школа. – Київ, 2013. – № 12 (114). – С. 30-38.
- Збожна, О. Чи потрiбнi студентам-економiстам основи технологiї? [Текст] / О. Збожна, В. Дем'янишин // Освiта України. – 1998.-9 грудня. – С.9.
- Кобець, В. Студентська столиця опановує охорону праці? [Текст] / В. Кобець // Охорона праці. – Київ, 2011. – № 12 (210). – С. 20-21.
- Ковальова, К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції [Текст] / К. Ковальова // Вища школа. – Київ, 2010. – № 7-8. – С. 51-56.
- Козлова, Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів [Текст] / Г. Козлова, Т. Кублікова // Вища школа. – Київ, 2011. – № 4. – С. 83-93.
- Кравченко, В. Моделювання систем: досвід та перспективи викладання дисципліни [Текст] / В. Кравченко, Ю. Шабаліна, В. Кравченко // Вища школа. – Київ, 2009. – № 6. – С. 48-54.
- Лукашенко, А. Методологія викладання дисциплін гуманітарного циклу: європейські орієнтири для вищої школи [Текст] / А. Лукашенко // Вища школа. – Київ, 2016. – № 3. – С. 86-92.
- Майер, В. Управление воспитательным процессом через учебные дисциплины [Текст] / В. Майер // Высшее образование в России. – М., 2007. – №2. – С. 16-18.
- Моісеєнко, О. Роздуми над планом-графіком навчання [Текст] / О. Моісеєнко // Охорона праці. – Київ, 2011. – № 12 (210). – С. 24-25.
- Молодчик, А. В. Программа курса "Современный стратегический менеджмент" для слушателей МВА [Текст] / А. В. Молодчик // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2009. – № 2 (27). – С. 91-97.
- Овчарук, О. Сучасні тенденції реформування навчальних програм у галузі точних наук [Текст] / О. Овчарук // Шлях освіти. – К., 2002. – №1. – С.21-24.
- Пендзей, І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки [Текст] / І. Пендзей // Вища освіта України. – Київ, 2010. – № 4 (39). – С. 39-47.
- Порус, В. Про кризу філософії як навчальної дисципліни [Текст] / В. Порус // Вища школа. – К., 2003. – №2-3. – С.84-90.
- Савченко, В. Проблеми національної економіки України та особливості їх вивчення у вищих навчальних закладах [Текст] / В. Савченко // Вища школа. – Київ, 2012. – № 6. – С. 16-28.
- Салангина, Н. Я. Подготовка студентов к внеурочной работе по информатике в условиях внедрения новых образовательных стандартов [Текст] / Н. Я. Салангина // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2011. – № 4 (79). – С. 33-36.
- Стеченко, Д. Трансформація навчальної дисципліни "Розміщення продуктивних сил і регіоналістика" [Текст] / Д. Стеченко // Вища школа. – 2001. – №2-3. – С.34-41.
- Тюгашев, Е. А. Социокультурный подход в преподавании социологии: жанр этюда [Текст] / Е. А. Тюгашев // Социологические исследования. – 1997. – №5. – С.112-116.
- Фоміних, Н. Ю. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання філологічних дисциплін [Текст] / Н. Ю. Фоміних // Гуманітарні науки. – Київ, 2011. – № 2 (22). – С. 1-3-109.
- Черінько, В. М. Дисципліна "БЖД": час іти в ногу зі світом [Текст] / В. М. Черінько // Безпека життєдіяльності. – К., 2003. – №8. – С.18-21.
- Чикун, Н. Новий підхід до створення інтегрованих програм та викладання хімічних дисциплін [Текст] / Н. Чикун // Вища школа. – Київ, 2011. – № 2. – С. 63-71.
|