Електронний каталог
стратегічний маркетинг
Документи:
- Тема номера: Стратегический маркетинг [Текст] // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2009. – № 5. – С. 36-45.
- Berner, R. Welcome to Procter & Gadget [Текст] : The consumer giant is leading the way in building brands with mechanical gizmos / R. Berner, W. C. Symonds // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. – №6. – C. 58-59.
- Byrnes, N. Branding : Five new lessons [Текст] : The P&G purchase of Gillette shows that innovation is key, and marketing is more diffuse and personal / N. Byrnes, R. Berner // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. – №7. – C. 26-28.
- Shubin, O. Strategic management as a fundamental element of the corporate managerial system [Текст] / O. Shubin // Journal of European economy. – Ternopil : Scientific Board of TANE, 2003. – № 4. – C. 453-458.
- Берзон, Н. Современные тенденции развития холдингов [Текст] / Н. Берзон // Управление компанией (Р). – М., 2004. – №04(35). – С.6-8.
- Близнюк, В. Мiжнародний стратегiчний маркетинг:сутнiсть та проблеми втiлення [Текст] / В. Близнюк // Вiсник Київського державного торговельно-економiчного унiверситету. – 1998. – С.52-58.
- Бойко, М. Стратегічний маркетинг: базові принципи та пріоритети розвитку [Текст] / М. Бойко, О. Зубко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2015. – № 1(99). – С. 46-55.
- Голбак-Сапіжак, С. В. Маркетинг як елемент загальної стратегії в політичній кампанії [Текст] / С. В. Голбак-Сапіжак // Гуманітарні науки і сучасність. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.129-133.
- Длігач, А. Системно-рефлексивний маркетинг у сучаному підприємництві [Текст] / А. Длігач // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 5 (63). – С. 43-47.
- Дмитрук, М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби?.. [Текст] / М. Дмитрук // Маркетинг и реклама. – К., 2003. – №5-6. – С.32-37.
- Зинкевич, А. Разработка маркетинговой стратегии для компаний В2В и SAAS: пошаговое руководство [Текст] / А. Зинкевич // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 7-8. – С. 58-69.
- Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 53-59.
- Кандинская, О. Стратегический маркетинг и финансовое планирование [Текст] / О. Кандинская // Маркетинг. – 2001. – №2. – С.34-46.
- Колядюк, Р. Исследовательские технологии AMGC для стратегического маркетинга [Текст] / Р. Колядюк // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2017. – № 4. – C. 34-47.
- Колядюк, Р. І. Інвестиційний проект у LOFT-технології стратегічного маркетингу як інструмент входження в зарубіжні ринки [Текст] / Р. І. Колядюк, Д. О. Сосновский // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 50-57.
- Крестова, Т. Конкурентоспособность и стратегический маркетинг [Текст] / Т. Крестова // Отдел маркетинга. – К., 2007. – № 11-12. – С. 2-4.
- Макаров, Д. Путь к эффективному холдингу [Текст] / Д. Макаров // Управление компанией (Р). – М., 2004. – №04(35). – С.20-22.
- Михайлова, Е. А. Стратегический менеджмент и стратегический маркетинг:проблемы взаимосвязи и взаимопроникновения [Текст] / Е. А. Михайлова // Менеджмент в России и за рубежом. – 1999. – С.33-34.
- Млинко, І. Забезпечення інноваційної спрямованості маркетингових рішень на підприємстві [Текст] / І. Млинко // Управлінські інновації. – Тернопіль : "Економічна думка ТНЕУ", 2013. – № 3. – С. 194-200.
- Нирадж, Давар Маркетинг как стратегия [Текст] / Давар Нирадж // Harvard business review - Россия. – Москва, 2014. – № 5. – С. 71-89.
- Олексієнко, Р. Ключові аспекти інтеграції стратегічного планування в маркетингу з проєктним менеджментом [Текст] / Р. Олексієнко, А. Скорупич, Д. Володіна // Вісник економіки (Тернопільського національного економічного університету.). – Тернопіль : Тернопільський НЕУ, 2024. – № 2. – С. 68-81.
- Пилипчук, В. П. Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства [Текст] / В. П. Пилипчук // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №1(23). – С.29-32.
- Пімоненко, Т. Стратегії маркетинг "зелених" інвестицій: основні положення та особливості [Текст] / Т. Пімоненко, О. Люльов, Я. Ус // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2019. – № 1 (91). – С. 177-185.
- Попов, Ю. Среднему бизнесу в России необходима стратегия [Текст] / Ю. Попов, В. Хлюстов // Проблемы теории и практики управления. – М., 2002. – №5. – С.88-93.
- Пуліна, Т. В. Управління розвитком маркетингових комунікацій організації [Текст] / Т. В. Пуліна, І. М. Тесленюк, Я. С. Ткалій // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 23. – С. 72-77.
- Пятенко, С. Специфика стратегического маркетинга [Текст] / С. Пятенко // Экономика и математические методы. – М., 2007. – Том 43, №4. – С. 35-39.
- Рыков, М. Иерархическая структура методического аппарата стратегического маркетинга [Текст] / М. Рыков // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2014. – № 2. – С. 40-45.
- Сай, Д. Теоретические и практические аспекты стратегического маркетинга в условиях рыночных трансформаций в Украине [Текст] = Theoretical and practical aspects of strategic marketing in the conditions of market transformation in the Ukraine : Пленарный доклад / Д. Сай, В. Сай // Fifth international scientific conference "Investments in the future - 2005". – Varna : Graphic Ltd., 2005. – C. 19-21.
- Севрук, І. М. Антикризовий маркетинг міжнародних роздрібних FMCG-мереж [Текст] / І. М. Севрук // Економіка та держава. – Київ, 2013. – № 12. – С. 83-86.
- Типугин, И. Масштабируемая логистика. Применение стратегического маркетинга в малом бизнесе [Текст] / И. Типугин // Маркетолог. – М., 2004. – №7(58). – С.23-27.
- Фатхутдинов, Р. Стратегический маркетинг - один из инструментов повышения конкурентоспособности [Текст] / Р. Фатхутдинов // Стандарты и качество. – М., 2004. – №3. – С. 60-62.
- Храмов, В. Стратегический маркетинг - конкурентное преимущество страховщика [Текст] / В. Храмов // Страховое дело. – М., 2004. – №6. – С. 9-18.
- Циганкова, Т. М. Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу [Текст] / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №2(24). – С.31-36.
- Чепеленко, А. Маркетингові стратегії на світовому ринку товарів та послуг [Текст] / А. Чепеленко // Товари і ринки. – Київ : ДТЕУ, 2023. – №4 (48). – C. 4-13.
- Черная, О. Маркетинг- стратегия для ресторатора [Текст] / О. Черная // Рестораторъ. – Київ, 2018. – № 12. – С. 40-42.
- Чміль, Г. Л. Аналіз діяльності компанії в індустрії гостинності [Текст] / Г. Л. Чміль // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 15-16. – С. 47-50.
- Шевченко, А. В. Роль маркетингоіої стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [Текст] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленський, Л. С. Пустовойт // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 11. – С. 69-74.
|