Електронний каталог
маркетингові дослідження
Документи:
- METRO cash & carry - Україна [Текст] [Текст] : кейс з дисципліни "Маркетинг" / авт. Є.В. Ромат, А.І. Зіміна; Каф. маркетингу та реклами. – 1054/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 14 с. – 12,00.
- Галузеві зв'язки з громадськістю [Текст] [Текст] : ОКР "бакалавр", галузь знань 0303 "Журналістика та інформація", напрям підготовки 030302 "Реклама і зв'язки з громадськістю" / авт. Т.В. Дубовик; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 15/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 26 c. – 12,50.
- Збірник навчальних тестів [Текст] : для підготовки до комплексного державного іспиту з ОКР "Бакалавр" напряму "Економіка та підприємництво" професійного спрямування "Маркетинг" для студентів усіх форм навчання / уклад.: В.М.Попов, О.П.Колчигін, І.П.Соколовська та ін.; Каф. маркетингу. – 364/02 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2002. – 261 с. – 18.95.
- Копірайтинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.М. Мельникович, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 512/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 30 c. – 13,00.
- Копірайтинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1219/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 18 c. – 35,00.
- Маркетинг [Текст] : Сборник / Пер.с англ.Общ.ред.Д.И.Костюхина. – М. : Прогресс, 1974. – 446с. – 2.06.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 136 с. – Бібліогр.: с. 135-136. – 9.50.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : програма / авт. М.Г. Бойко, Ю.Б. Забалдіна, О.В. Полтавська; КНТЕУ, Каф. готельно-ресторанного бізнесу. – 610/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 19 c. – 20,00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 136 с. – Бібліогр.: с.135-136. – 7.33.
- Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] [Текст] : монографія / за ред. Н.В. Карпенко. – Київ : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. – Бібліогр.: с. 238-250. – ISBN 978-617-673-464-2 : 90.00.
- Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : методичні рекомендації до самостійної роботи студентів / авт. Л.К.Яцишина ; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 165/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 43c. – 20,00.
- Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Г.О. Пересадько ; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1270/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 30 c. – 28,00.
- Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, І.О. Бучацька, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1169/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,50.
- Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Л.К.Яцишина; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 368/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 38 c. – 39,00.
- Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина, Т.Л. Мітяєва; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 116 с. – Бібліогр.: с. 115-116. – 39.00.
- Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1252/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 23 c. – 20,00.
- Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 796/10 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 26 c. – 11,00.
- Маркетингові дослідження на ринку фінансових послуг [Текст] : Програма та робоча програма / Каф. банк. справи; уклад. Н.О. Маслова, О.В. Валюх. – 1073/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 34 с. – 9,43.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. О.В.Кам`янецька. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 114 с. – Бібліогр.: с.110-114. – 29.00.
- Програма державного комплексного екзамену з базової освіти [Текст] [Текст] : ОКР "бакалавр", галузь знань 0303 "Журналістика та інформація", напрям підготовки 030302 "Реклама і зв'язки з громадськістю" / авт. О.М. Мельникович, Є.В. Ромат, Д.В. Яцюк [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1193/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 14 c. – 10,50.
- Програма державного екзамену з базової освіти [Текст] [Текст] / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 534/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 14 c. – 10,00.
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Рабочая тетрадь к учебнику "Управление организацией" [Текст]. Разд.3 : Маркетинг в управлении организацией / Под ред.А.Г.Поршнева. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 127с. – (Высшее образование.Инструментарий.Задания.Тесты). – ISBN 5-16-000397-5 : 9.60.
- Разработка практических пособий по использованию методологии маркетинга в деятельности торговых организаций и предпритяий [Текст] : Отчет / Под рук.И.И.Корольков. – К., 1992. – 74с. – (КТЭИ).
- Статистика рынка товаров и услуг [Текст] : Учебник / Под ред.И.К.Беляевского. – М. : Финансы и статистика, 1995. – 432с. : ил. – ISBN 5-279-01471-0 : 800000.00;15.00.
- Технології цифрового маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Т.М. Янковець; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 108 с. – Бібліогр.: с. 106-108. – 47,00.
- Управління зовнішньоекономічною діяльністю [Текст] [Текст] : навч.посiб. для студ. екон. вузів і ф-тів. / за ред.А.I.Кредiсова. – Київ : ВIРА-Р, 1998. – 448с. – ISBN 966-95172-1-4 : 11.00;18.00.
- Управління конкурентоспроможністю товарів [Текст] : кейс для студентів спеціальностей 7.050108 "Маркетинг", 7.050201 "Менеджмент організацій" та магістрів спеціальності 8.050108 "Маркетинг" / уклад.:В.В.Пастухова, Н.Б.Ткаченко; Каф. маркетингу. – 78/01 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2001. – 34 с. – 3.50.
- Dillon, W. R. Marketing research in a marketing environment [Text] [Текст] / W. R. Dillon, T. J. Madden, N. H. Firtle. – 2nd ed. – Homewood : IRWIN, 1990. – 854 p. – ISBN 0-256-07977-3 : 110,00.
- Абрамова, Г. П. Маркетинг:вопросы и ответы [Текст] / Г. П. Абрамова ; Ред.Н.П.Мурзаева. – М. : Агропромиздат, 1991. – 159с. – (Рыночная экономика для всех). – ISBN 5-10-002751-7 : 197.64;1,00.
- Международный маркетинг [Текст] [Текст] : учеб.пособие для студентов высших учеб. заведений / Е. М. Азарян, А. А. Шубин, Н. Л. Жукова, др. и ; под ред. Е.М. Азарян. – 4-е изд., перераб. и доп. – Киев : Студцентр, 2005. – 343 с. – Библиогр.: с.339-347. – ISBN 966-7530-39-6 : 35.00.
- Акулич, И. Л. Основы маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / И. Л. Акулич, Е. В. Демченко. – Мн. : Вышэйшая школа, 1998. – 236с. – ISBN 985-06-0377-1 : 12,00.
- Алачева, Т. І. Інформаційне забезпечення обгрунтування управлінських рішень в умовах маркетингової орієнтації підприємств [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Алачева Т. І. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг. – Д. : ДДУЕТ, 1998. – 20с.
- Алексунин, В. А. Международный маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / В. А. Алексунин. – 2-е изд. – М. : Дашков и К, 2001. – 159с. – ISBN 5-8316-0013-0 : 7.56.
- Аль-Акіді, Беньян Ф.Ібрагім Формування маркетингової інформаційної системи в банківських установах [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Аль-Акіді Беньян Ф.Ібрагім ; 08.00.08- гроші,фінанси і кредит. – Одеса : ОНЕУ, 2013. – 19 с.
- Астахова, І. Е. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів спеціальностей 8.050101,8.050103,8.050206 усіх форм навчання / І. Е. Астахова. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 207с. – Бібліогр.:С.205-206. – ISBN 966-676-176-9 : 30.00.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і допов. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – ISBN 978-966-484-44-2 : 112.50.
- Балабанова, Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – К. : Професіонал, 2006. – 330с. – Бібліогр.:С.288-298. – ISBN 966-370-022-Х : 29.00.
- Балабанова, Л. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : Навч.посібник для вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. – К. : Професіонал, 2004. – 154с. – ISBN 969-8556-06-02 : 22.00;21.00;24.00.
- Барроу, К. Бизнес-планирование [Текст] = The Business Plan Workbook : Полное руководство / К. Барроу, П. Барроу, Р. Браун ; Пер.с англ. – М. : ФАИР-ПРЕСС, 2003. – 400с. – (Университеты бизнеса). – ISBN 5-8183-0585-6(рус.);0-7494-3499-6(англ.) : 33.60.
- Статистика рынка товаров и услуг [Текст] : Учебник для вузов / И. К. Беляевский, Г. Д. Кулагина, А. В. Коротков, А. А. Романов ; Под ред.И.К.Беляевского. – М. : Финансы и статистика, 1997. – 432с. : ил. – 18.00.
- Бердникова, Т. Б. Рынок ценных бумаг и биржевое дело [Текст] : Учеб.пособие / Т. Б. Бердникова. – М. : ИНФРА-М, 2002. – 269с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000445-9 : 19.20;15.60.
- Березин, И. Маркетинг сегодня [Текст] / И. Березин. – М. : Менеджер, 1996. – 128с. – ISBN 5-87457-055-1 : 4.20;3,50.
- Березин, И. С. Маркетинг и исследования рынков [Текст] / И. С. Березин. – М. : Русская Деловая Литература, 1999. – 416с. – Библиогр.:С.414-416. – ISBN 5-89247-028-8 : 48.36;18.00.
- Білоблоцький, Д. М. Маркетингові стратегії підприємства мобільного зв`язку [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Білоблоцький Д. М. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – К. : КНТЕУ, 2004. – 20с.
- Білоблоцький, Д. М. Маркетингові стратегії підприємства мобільного зв`язку [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Білоблоцький Д. М. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами;Наук.кер.:В.В.Мова. – К., 2003. – 221с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Божук, С. Г. Маркетинговые исследования [Текст] / С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – СПб. : Питер, 2004. – 297с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-357-6 : 28.86.
- Божук, С. Г. Маркетинговые исследования [Текст] / С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – СПб. : Питер, 2003. – 298с. : илл. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-357-6 : 39.00.
- Бойко, И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [Текст] : Учеб. пособие для студентов высших учеб. заведений / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2008. – 302с. – Библиогр.:С.301-302. – ISBN 978-966-351-074-3 : 43.75;45.30.
1
2
3
4
|