Електронний каталог
маркетингові комунікації
Документи:
- Обсяг ринку маркетингових сервісів 2020: важливе коригування [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 3. – С. 18-21.
- Результаты рейтинга вузов, готовящих специалистов в сфере маркетинговых коммуникаций [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2009. – № 12 (160). – С. 48-51.
- Сними трубку! Как продвигать бренд за счет потребителя [Текст] // Индустрия рекламы. – М., 2005. – №18(93). – С.16-19.
- Акулич, М. В. Брендинг, культура нации и ее имидж [Текст] / М. В. Акулич // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 6 (80). – С. 110-116.
- Акулич, М. В. Копирайтинг со вкусом маркетинга [Текст] / М. В. Акулич // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 3 (77). – С. 46-52.
- Амирджанова, А. Ф. Эффективное стимулирование сбыта на рынке программных продуктов [Текст] / А. Ф. Амирджанова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 5 (79). – С. 82-87.
- Ананьева, Т. Организация и проведение специальных мероприятий в рамках выставок [Текст] / Т. Ананьева // Маркетинговые коммуникации. – М., 2003. – №2(14). – С.2-7.
- Андреева, А. Н. Программа курса "Маркетинговые коммуникации" [Текст] / А. Н. Андреева // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2008. – № 2 (25). – С. 119-130.
- Андрущенко, Н. та ін. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи [Текст] / Н. та ін. Андрущенко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 2. – С. 64-68.
- Аникина, А. А. Маркетинговые коммуникации при минимальных затратах [Текст] / А. А. Аникина // Маркетинг услуг. – М., 2008. – № 4. – С. 292-301.
- Антипов, К. Интегрированные маркетинговые коммуникации: мифы и реальность [Текст] / К. Антипов // Реклама. Теория и практика. – М., 2005. – №4. – С.2-7.
- Артемьева, Ю. В. Рекламные стратегии [Текст] / Ю. В. Артемьева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 1 (87). – С. 50-55.
- Бабилашвили, К. А. Предел инноваций в маркетинговых коммуникациях [Текст] / К. А. Бабилашвили // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2012. – № 2 (50). – С. 78-83.
- Башинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетинговових камунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О. Башинська // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2012. – № 11-12 (1). – С. 52-54.
- Бекетов, Н. В. Брендинг: к социокультурному анализу понятия [Текст] / Н. В. Бекетов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2007. – № 5. – С. 39-43.
- Бекетов, Н. В. Имидж: ретроспективный и культурологический анализ феномена [Текст] / Н. В. Бекетов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2008. – № 3. – С. 20-26.
- Белоусов, К. И. Имидж и его лингвистическая реконструкция [Текст] / К. И. Белоусов, Н. Л. Зелянская // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2009. – № 6 (74). – С. 55-65.
- Беляков, С. и др. Искусство создания упаковки: современные технологии маркетинга и дизайна [Текст] / С. и др. Беляков // Маркетинговые коммуникации. – М., 2005. – №1(25). – С.34-39.
- Бения, М. И. Продающие слоганы [Текст] / М. И. Бения // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4 (96). – С. 32-37.
- Бичун, Ю. А. Учебная программа курса "Маркетинговые коммуникации" для слушателей программы МВА (специализация "Маркетинг") [Текст] / Ю. А. Бичун, О. У. Юлдашева // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2008. – № 2 (25). – С. 144-152.
- Бондарев, Н. Не совсем правильно отделять репутацию от денег [Текст] / Н. Бондарев // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 5. – С. 46-47.
- Ботнарюк, М. В. Использование в рекламе современных концепций маркетинга [Текст] / М. В. Ботнарюк // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 6. – С. 63-71.
- Ботнарюк, М. В. Метод тайного покупателя и особенности его применения в сфере портового бизнеса [Текст] / М. В. Ботнарюк // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 2. – С. 54-63.
- Васильєва, Т. А. Оцінювання ефекту від застосування інструментів маркетингових комунікацій банку [Текст] / Т. А. Васильєва, О. В. Радченко, Я. М. Кривич // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2014. – № 7-8 (1). – С. 65-68.
- Ведмідь, Н. І. Модель управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями туристичного підприємства [Текст] / Н. І. Ведмідь, В. В. Білик // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.138-144.
- Верников, Г. Маркетинговые коммуникации [Текст] / Г. Верников // Менеджмент и менеджер. – 2005. – № 11. – С.42-48.
- Вертелєва, О. В. Інваріантні підходи до управління просуванням послуг туристичних підприємств м. Києва [Текст] / О. В. Вертелєва // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 3. – С. 29-32.
- Войчак, А. В. Маркетингові комунікації у внутрішньому середовищі підприємства: психологічний аспект [Текст] / А. В. Войчак, .О.Примак Т // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №1. – С.29-33.
- Галыбина, Е. Ю. Разработка новой идеи для создания и развития бренда на примере магазина "Республика" [Текст] / Е. Ю. Галыбина // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 3 (77). – С. 53-61.
- Гамова, І. Маркетингові комунікації у е-торгівлі [Текст] / І. Гамова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ : ДТЕУ, 2023. – № 3(128). – С. 53-66. – (Економічні науки).
- Геевская, К. М. Учебная программа по курсу "Введение в интегрированные маркетинговые коммуникации" [Текст] / К. М. Геевская, В. В. Туроверова // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2008. – № 2 (25). – С. 131-143.
- Герасимюк, Т. Интернет как среда и инструмент реализации паблик рилейшнз [Текст] / Т. Герасимюк // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2002. – №5. – С.35-41.
- Гільорме, Т. В. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікаціф просування заходів енергозбереження [Текст] / Т. В. Гільорме // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2016. – № 5. – C. 7-11.
- Голова, А. Роль ИМК (интегрированных маркетинговых коммуникаций) в создании бренда [Текст] / А. Голова // Маркетинг и реклама. – К., 2003. – №3. – С.34-36.
- Голова, А. Г. Упаковка как элемент маркетинговых коммуникаций [Текст] / А. Г. Голова // Маркетинговые коммуникации. – 2007. – № 04. – С. 238-249.
- Головкіна, Н. В. Теоретична спадщина сучасних маркетингових комунікацій [Текст] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №3. – С.54-58.
- Голубкова, Е. Н. Управление удержанием потребителей [Текст] / Е. Н. Голубкова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 1 (81). – С. 39-46.
- Горленко, О. В. Тенденции развития рекламного рынка в России и за рубежом [Текст] / О. В. Горленко // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 5 (85). – С. 41-47.
- Горчакова, В. Г. Формирование экранного бренда [Текст] / В. Г. Горчакова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2008. – № 6. – С. 41-49.
- Граніш, С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій [Текст] / С. Граніш // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 36-41.
- Грошев, И. В. Ребрендинг - "лекарство" для здоровья бренда [Текст] / И. В. Грошев, А. А. Краснослободцев // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 3 (89). – С. 19-33.
- Гурджиян, К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [Текст] / К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 2. – С. 32-36.
- Дайновський, Ю. А. Стан та перспективи розвитку маркетингових комунікацій підприємств оптової та роздрібної торгівлі [Текст] / Ю. А. Дайновський, Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій // Підприємництво і торгівля. – Львів : Львівського ТЕУ, 2017. – № 21. – С. 30-35.
- Даниленко, С. Маркетинговые коммуникации в создании и продвижении бренда [Текст] / С. Даниленко // M. A. D. E. – К., 2004. – №4-5. – С.46-48.
- Даффи, Денис Л. Стратегии клиентской лояльности [Текст] / Денис Л. Даффи // Маркетинговые коммуникации. – М., 2005. – №4(28). – С.43-52.
- Дмитрук, О. В. Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств [Текст] / О. В. Дмитрук // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 9. – С. 108-112.
- Дружинская, Ю. Influencer Marketing - кейсы сети отелей Radisson blu [Текст] / Ю. Дружинская // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 11-12. – С. 36-43.
- Дубовик, Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 3 (129). – С. 168-173.
- Дубовик, Т. В. Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, В. В. Ортинська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 10. – C. 61-65.
- Дуніна, О. Персональній продаж як елемент комукаційної політики підприємства [Текст] / О. Дуніна // Мировая экономика и международные отношения. – Москва, 2013. – № 1. – С.104-106.
1
2
3
4
|