Електронний каталог
маркетинг підприємства
Документи:
- Тема номера: Маркетинг на предприятии в условиях кризиса [Текст] // Маркетинг и реклама. – К., 2008. – № 11. – С. 4-70.
- Kai, L. Effective integrated marketing mode in Chinese small & medium enterprises [Текст] / L. Kai // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 575-579.
- Mazaraki, A. The development of marketing at Ukrainian enterprises [Текст] : Stages and modern trends. Part II : Transformation processes from the Ukrainian perspective / A. Mazaraki, V. Pastukhova // Transformation processes in Poland and Ukraine. – Cracow : Print. Centre of the CUE, 2006. – C. 275-280.
- Артімонова, І. В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 4 (106). – С. 94-101.
- Ащаулов, В. В. Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 1 (76). – С. 58-61.
- Балабаниць, А. В. Методологічні засади формування стратегічного партнерства в полі маркетингової взаємодії підприємства [Текст] / А. В. Балабаниць // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 3 (47). – С. 82-93. – (Економічні науки).
- Банчева, А. А. К вопросу о маркетинговой политике предприятия (маркетинговая политика в теории и практике) [Текст] / А. А. Банчева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 6 (86). – С. 14-22.
- Безкоровайна, С. В. Методологія формування цінової політики підприємства [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2002. – №6. – С.31-40.
- Бойчук, І. В. Оцінка сучасного стану маркетингової орієнтації промислових підприємств регіону [Текст] / І. В. Бойчук // Регіональна економіка. – 2005. – № 4(38). – С.152-156.
- Буднікевич, І. М. Маркетингове планування на підприємсиві вумовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 9. – С. 88-90.
- Газарян, А. Е. Типология рыночных отношений и место маркетинга в системе управления предприятием [Текст] / А. Е. Газарян // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 6 (86). – С. 3-13.
- Гайдаенко, Т. А. Проблемы применения методики анализа маркетинговой среды предприятия [Текст] / Т. А. Гайдаенко // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – М., 2003. – №5. – С.108-127.
- Гольцев, Д. Г. Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров [Текст] / Д. Г. Гольцев // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 2 (116). – С. 61-68.
- Деревянко, С. Борьба в замкнутом круге: Для многих украинских предприятий построение системы маркетинга остается нерешонной проблемой [Текст] / С. Деревянко // Новый маркетинг. – 2002. – №4(10). – С.12-15.
- Дидок, И. Маркетинг в процессе осуществления инвестиционных проектов [Текст] / И. Дидок // Бизнес консультант. – 2003. – №4. – С.10-12.
- Дубиновский, М. З. Маркетинг в организации кожевенного производства [Текст] / М. З. Дубиновский, А. М. Дубиновский // Кожевенно-обувная промышленность. – М., 2002. – №6. – С.14-16.
- Дубовик, Т. В. Соціально-етичний маркетинг підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2011. – № 3. – С. 131-135.
- Дубовик, Т. В. Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, В. В. Ортинська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 10. – C. 61-65.
- Дубовік, Т. В. Соціально-етичний маркетинг підприємств [Текст] / Т. В. Дубовік, І. О. Бучацька // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2011. – № 3. – С.131-135.
- Захарченко, В. Реорганизация службы маркетинга предприятия в переходной экономике [Текст] / В. Захарченко // Персонал. – 1999, 1999. – N5. – С.45-49.
- Захарченко, В. Реорганизация службы маркетинга предприятия в переходной экономике [Текст] / В. Захарченко // Персонал. – 1999. – С.45-49.
- Земляков, І. С. Прогнозування результатів маркетингової діяльності посередницьких підприємств [Текст] / І. С. Земляков // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 6. – С. 64-66.
- Зозульов, О. Місце маркетингу у посиланні конкурентних позицій підприємства [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №9. – С.44-47.
- Ибрагимова, Р. Маркетинговый анализ развития предприятия: глобальный подход [Текст] / Р. Ибрагимова // Маркетинг. – М., 2004. – №4. – С.35-45.
- Ковшова, І. О. Формування процесу маркетингових досліджень на підприємстві [Текст] / І. О. Ковшова, І. А. Гриджук // Економіка та держава. – Київ, 2011. – № 2. – С. 62-64.
- Кононенко, Г. І. Маркетинг [Електронний ресурс] [Текст] : ситуац. вправа (кейс) / Г. І. Кононенко ; каф. маркетингу. – П_П 06-33_24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 14 с.
- Корінєв, В. Л. Концепція маркетингової капіталізації підприємств [Текст] / В. Л. Корінєв // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 5. – С. 84-88.
- Красняк, О. П. Маркетингова оцінка нвпрямів інвестиційно-інноваційної активності підприємств олійно-жирового підкомплексу [Текст] / О. П. Красняк, Ю. В. Довгань // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 12. – С. 42-46.
- Кудлай, В. Г. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка, фінанси, право. – К., 2006. – № 12. – С. 12-17.
- Кудлай, В. Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка, фінанси, право. – К., 2007. – № 2. – С. 7-10.
- Кузнєцов, В. Системно-динамічний підхід до прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на підприємствах ринку інформаційних продуктів та послуг України [Текст] / В. Кузнєцов // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 72-77.
- Леськів, С. Р. Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства [Текст] / С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 11. – С. 94-96.
- Максимова, Т. С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу [Текст] / Т. С. Максимова, О. Є. Шапран // Актуальні проблеми економіки. – К., 2007. – № 8. – С. 124-131.
- Максимова, Т.С.. Шаприн О.Є. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу [Текст] / Т.С.. Шаприн О.Є. Максимова // Актуальні проблеми економіки. – К., 2007. – № 8. – С. 124-131.
- Малишкіна, Т. Методичний підхід до діагностики стану підсистем забезпечення маркетингу в діяльності молокопереробних підприємств [Текст] / Т. Малишкіна // Економіст. – Київ, 2010. – № 11 (289). – С. 38-41.
- Мамалига, С. В. Теоретичні аспекти маркетингу партнерських відносин [Текст] / С. В. Мамалига, І. П. Сергін // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 9 (111). – С. 143-146.
- Марданов, Э. У. Маркетинг на крупном предприятии розничной торговли [Текст] / Э. У. Марданов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. – №5. – С.17-25.
- Мартиненко, Л. О. Механізм маркетингового планування на підприємстві [Текст] / Л. О. Мартиненко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 2 (77). – С. 109-112.
- Мельникова, Е. Алгоритм формирования маркетинговой стратегии предприятия [Текст] / Е. Мельникова // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2010. – № 4. – С. 45-48.
- Мельникович, О. М. Ефективність маркетингових спостережень на підприємствах [Текст] / О. М. Мельникович, В. В. Ортинська // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2001. – С.292-297.
- Момот, В. Є. Маркетингова орієнтація підприємств в умовах невизначеності середовища господарювання [Текст] / В. Є. Момот // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №6(22). – С.26-30.
- Мухачев, А. Современная оргструктура пищевого предприятия [Текст] / А. Мухачев // Хлебопродукты. – М., 2002. – №9. – С.12-14.
- Мухачев, А. В. Современная оргструктура пищевого предприятия [Текст] / А. В. Мухачев // Пищевая промышленность. – 2001. – №11, 12. – С.46-47.
- Наторина, А. А. Методичний інструментарій аналізу стратегічних альтернатив підприємства [Текст] / А. А. Наторина // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 6. – С.141-145.
- Нейкова, Л. І. Біллінгові технології як елемент системного підходу до управління підприємством зв`язку [Текст] / Л. І. Нейкова, Н. С. Боклан // Финансовая консультация. – К., 2002. – №1-2. – С.41-45.
- Николаев, А. Начальный этап интеграции системы маркетинга на предприятии [Текст] / А. Николаев // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2009. – № 2. – С. 49-52.
- Ойнер, О. К. Виртуальный маркетинг и его применение на отечественных предприятиях [Текст] / О. К. Ойнер, Е. В. Попов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. – №5. – С.37-46.
- Ортинська, В. В. Інформаційне забезпечення маркетингу підприємств [Текст] / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.55-60.
- Парсяк, В. Н. Складові процедури планування маркетингу на малому підприємстві [Текст] / В. Н. Парсяк // Проблеми науки. – К., 2003. – №3. – С.48-53.
- Петушков, А. В. Организация службы маркетинга на предприятии [Текст] / А. В. Петушков // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2008. – № 6. – С. 468-477.
1
2
|