Електронний каталог
маркетинговий контроль
Документи:
- Бойко, И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [Текст] : Учеб. пособие для студентов высших учеб. заведений / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2008. – 302с. – Библиогр.:С.301-302. – ISBN 978-966-351-074-3 : 43.75;45.30.
- Гасило, О. О. Маркетинговий контролінг в системі управління підприємством [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Гасило О. О. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – Д. : ДДУЕТ ім.М,Туган-Барановського, 2005. – 19с.
- Голиков, Е. А. Маркетинг и логистика [Текст] : Учеб.пособие / Е. А. Голиков. – М. : Дашков и К, 1999. – 412с. – ISBN 5-8316-0006-8 : 13,68;.
- Голиков, Е. А. Маркетинг и логистика [Текст] : Учеб.пособие / Е. А. Голиков. – 2-е изд. – М. : Дашков и К, 2000. – 412с. – ISBN 5-8316-0006-8 : 19.20.
- Кус, А. Основи маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. Кус ; Пер.з нім. – К. : Нічлава, 1999. – 224с. – Бібліогр.:С.216-220. – ISBN 966-7317-28-5 : 12.00.
- Романенко, Л. Ф. Банківський маркетинг:теорія,методологія,організація [Текст] : Дис...д-р.екон.наук / Романенко Л. Ф. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент і маркетинг;Наук.кер.М.Т.Білуха. – К., 2002. – 512с. – (МІРВП). – Дод.
- Романенко, Л. Ф. Банківський маркетинг:теорія,методологія,організація [Текст] : Автореферат дис..докт.екон.наук / Романенко Л. Ф. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент і маркетинг. – К. : КНТЕУ, 2002. – 33с.
- Спицын, И. О. Маркетинг в банке [Текст] [Текст] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын. – Тернополь.;Киев : Тарнекс;Писпайп, 1993. – 656с. – ISBN 5-8321-0005-0 : 5000,00;6.66;5,00;3,60.
|