Електронний каталог
екологічний маркетинг
Документи:
- Тема номера: Аграрный маркетинг [Текст] // Маркетинг-комплект: Маркетинг и реклама + Маркетинговые исследования в Украине. – Харків, 2014. – № 10 (217). – С. 8-57.
- Nishida, Y. Product development from the marketing perspective of environmental protection [Текст]. Part III : Eco-balance and environment protection / Y. Nishida // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.I. – C. 410-414.
- Білявська, Ю. Мода на "зелений" бренд [Текст] / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 30-35.
- Бондаренко, О. Грінвошинг в екобрендингу FMCG-підприємств [Текст] / О. Бондаренко, С. Сязін // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 31-50. – (Економічні науки).
- Бурлюкина, Е. Экологический маркетинг в современном обществе [Текст] / Е. Бурлюкина // Маркетинг. – М., 2002. – №4. – С. 16-28.
- Вергун, Л. І. Екологічний менеджмент і маркетинг як складові конкурентної стратегії компаній [Текст] / Л. І. Вергун // Науковий вісник Київського гуманітарного інституту. – К., 2008. – № 1. – С. 47- 52. – (Економічні науки).
- Воронецька, І. Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки [Текст] / І. Воронецька // Економіст. – Київ, 2011. – № 10 (300). – С. 26-28.
- Воронецька, І. Функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників [Текст] / І. Воронецька // Економіст. – Київ, 2011. – № 12 (302). – С. 45-46.
- Гацька, Л. П. Дослідження поведінки споживчів в екологічногму маркетингу [Текст] / Л. П. Гацька // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Аналітик ", 2020. – № 10. – С. 5-8.
- Горелова, А. Экология и маркетинг. Концепция взаимодействия [Текст] / А. Горелова // Маркетинг. – 2001. – №5. – С.71-75.
- Дибач, І. Л. Екологічний маркетинг в контексті управління морським портом [Текст] / І. Л. Дибач, К. А. Кошара // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2018. – № 3. – С. 55-64.
- Зуев, А. Г. Маркетинг экомоды [Текст] / А. Г. Зуев // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №4. – С.125-130.
- Стипер, У. Экологический менеджмент: верен ли ваш путь? [Текст] / У. Стипер, Ш. Хан // Маркетинг. – 2001. – №3. – С.87-91.
- Телетов, А. С. Потребительские предпочтения в приобретении экологически безопасной продукции [Текст] / А. С. Телетов, И. А. Сибирко // Вісник Сумського державного університету Сер.Економіка. – 2002. – №10(43). – С.36-46.
- Федорченко, К. А. Экологический маркетинг - путь к сбалансированному развитию общества и природы [Текст] / К. А. Федорченко // Вісник Сумського державного університету. Сер.Економіка. – 2002. – №10. – С.125-129.
- Хачатуров, А. Е. Экологический маркетинг [Текст] / А. Е. Хачатуров // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. – №4. – С.23-30.
|