Електронний каталог
маркетинг у зарубіжних країнах
Документи:
- Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень ІСС/ЕSOМАR [Текст] // Маркетинг в Україні. – 2001. – №2. – С. 43-45.
- Arndt, M. Is Viagra vulnerable? [Текст] / M. Arndt // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – №43. – С. 80-81.
- Kai, L. Effective integrated marketing mode in Chinese small & medium enterprises [Текст] / L. Kai // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 575-579.
- Алексунин, В. Идеологические аспекты маркетинга в КНР [Текст] / В. Алексунин, Вэй Цзоу // Маркетинг. – 2000. – №4. – С.95-98.
- Васильев, Г. О развитии макромаркетинга в России [Текст] / Г. Васильев, Л. Осипова // Маркетинг. – 2001. – №5. – С.10-15.
- Головкіна, Н. В. Правила обмеження стимулювання збуту: європейський підхід [Текст] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №4(20). – С.54-59.
- Зуев, А. Г. Маркетинг экомоды [Текст] / А. Г. Зуев // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №4. – С.125-130.
- Морозов, М. А. Маркетинговый анализ развития зарубежного туризма Японии [Текст] / М. А. Морозов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. – №4. – С.109-119.
- Новаторов, Э. В. Организация подготовки маркетологов в США [Текст] / Э. В. Новаторов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №2. – С.116-123.
- Тарасова, Т. В. Розничная торговля в Японии: прошлое, настоящее и будущее [Текст] / Т. В. Тарасова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №2. – С.124-138.
- Шміджин, І. Навчитися поважати споживача старшого покоління: (Маркетинг у світі) [Текст] / І. Шміджин // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №2. – С.60-65.
- Шостак, Л. Маркетинг як інструмент експансії національного господарства у світовому економічному просторі [Текст] / Л. Шостак // Економіка України. – К. : Преса України, 2007. – № 2. – С. 74-84.
|