Електронний каталог
міжнародний ринок
Документи:
- Syerova, L. Determining economic opportunities for operating in international markets [Текст]. Part II : Transformation processes from the Ukrainian perspective / L. Syerova, T. Melnyk // Transformation processes in Poland and Ukraine. – Cracow : Print. Centre of the CUE, 2006. – C. 295-308.
- Артющенко, В. Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 5. – С. 52-55.
- Береславська, О. Тенденції на міжнародних ринках та їх вплив на валютний ринок України [Текст] / О. Береславська // Вісник національного банку України з додатком "Законодавчі і нормативні акти з банківської діяльності". – К., 2003. – №7. – С.38-40.
- Бублик, Є. О. Зміна монетарниїх політик центробанків провідних країн та їх наслідки для країн з ринками, що розвиваються [Текст] / Є. О. Бублик // Економіка України. – Київ : Преса України, 2020. – № 5. – С. 72-84.
- Грушак, З. М. Оцінка конкурентоспроможності авіакомпаній України на міжнародному ринку [Текст] / З. М. Грушак // Економіка, фінанси, право. – К., 2007. – № 9. – С. 12-16.
- Грущинська, Н. Впровадження ситеми якості на підприємствах як необхідний фактор інтегрування країни на міжнародний ринок [Текст] / Н. Грущинська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 75-80.
- Достанко, П. Деятельность белорусских предприятий на международном рынке [Текст] / П. Достанко // Проблемы теории и практики управления. – М., 2002. – №4. – С.112-118.
- Зернецька, О. Що пливе в потоці новин: Міжнародний інформаційний ринок і міжнародні відносини [Текст] / О. Зернецька // Політика і час. – 2001. – № 9. – С.60-68.
- Кизименко, Ю. Основнi передумови iнтеграцiї нацiональних та мiжнародних фiнансових ринкiв:приклад перехiдних економiк [Текст] / Ю. Кизименко // Вiсник Київського державного торговельно-економiчного унiверситету. – 1999. – С.60-65.
- Козак, О. А. Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популяризації України на міжнародному ринку [Текст] / О. А. Козак, І. М. Беженар // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2017. – № 6. – С. 53-58.
- Ляшенко, Д. О. Перспективні напрямки картографічних досліджень інтеграції України до Європейського Союзу [Текст] / Д. О. Ляшенко // Український географічний журнал. – К., 2005. – №3. – С.51-59.
- Макаренко, М. В. Технологія управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства [Текст] / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 4 (106). – С. 114-119.
- Матвіїв, М. Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку [Текст] / М. Матвіїв // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2010. – № 4. – С. 463-476.
- Матвіїв, М. Формування міжнародного ринку виробництва знань в Україні [Текст] / М. Матвіїв // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 217-229.
- Мельник, О. Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [Текст] / О. Мельник, А. Радько // Економіст. – Київ, 2016. – № 1. – С. 42-45.
- Мельниченко, С. Національні готельні мережі на міжнародному ринку [Текст] / С. Мельниченко, Т. Кудлай // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2017. – № 2(91). – С. 19-30. – (Економічні науки).
- Ревенко, Л. С. Международное регулирование рынка генетически модифицированных продуктов [Текст] / Л. С. Ревенко // БИКИ. – 2001. – №63, №64. – С.6-7.
- Рибак, Г. І. Міжнародний ринок послуг: сучасний стан та структура [Текст] / Г. І. Рибак, І. А. Островський // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 11-12. – С. 24-28.
- Черкас, Н. Концепції глобальних мереж та ланцюгів створення вартості [Текст] / Н. Черкас // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2018. – № 3. – С. 60-70.
- Шульга, Н. Опціонні операції на міжнародних ринках [Текст] / Н. Шульга, О. Гербст // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2016. – № 3(86). – С. 5-22. – (Економічні науки).
|