Електронний каталог
вартість
Документи:
- Ариворак, А. Родовой признак категории "стоимость" [Текст] / А. Ариворак // Економіст. – Київ, 2011. – № 9 (299). – С. 65-67.
- Балабанов, Г.В. та інші Трансформація територіальної організації господарства України [Текст] / Г.В. та інші Балабанов // Український географічний журнал. – 2001. – №3. – С.81-90.
- Белолипецкий, В. Г. Действительная стоимость бизнеса [Текст] / В. Г. Белолипецкий // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – М., 2003. – №5. – С.76-91.
- Бобошко, Д. Ю. Концепция управления на основе стоимости: теория и практика применения в России [Текст] / Д. Ю. Бобошко // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 5. – С. 11-16.
- Бондар, О. До питання про тенденції зміни вартості у контексті приватизації [Текст] / О. Бондар, О. Мендрул // Економіка України. – 2000. – №9. – С.4-14.
- Гриценко, А. Еволюція вартості [Текст] / А. Гриценко // Економіка України. – 2001. – №4. – С.45-55.
- Дідковский, А. Вартісна оцінка напівкоштовних каменів і виробів з них [Текст] / А. Дідковский // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №6 (спецвипуск). – С.123-126.
- Дунаев, Э. П. К вопросу о синтезе трудовой теории стоимости и теории предельной полезности [Текст] / Э. П. Дунаев // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – М., 2002. – №4. – С.3-13.
- Егоров, Д. Неоклассика vs классика: есть ли в экономической теории третий путь? [Текст] / Д. Егоров // Мировая экономика и международные отношения. – Москва, 2016. – № 6. – С. 35-41.
- Євтух, О. Т. Концептуально про вартість [Текст] / О. Т. Євтух // Актуальні проблеми економіки. – К., 2005. – №3(45). – С. 3-16.
- Єрмошенко, М. М. Механізм формування вартості в інформаційно-енергетичній теорії вартості [Текст] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 9 (159). – С. 27-37.
- Єрмошенко, М. М. Наукові підходи до формування інформаційно-енергетичної теорії вартості [Текст] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 8 (158). – С. 15-23.
- Зырянова, Т. В. Ценообразование в строительстве [Текст] / Т. В. Зырянова, Е. В. Манакова // Международный бухгалтерский учет. – Москва, 2013. – № 33 (279). – С. 2-9.
- Іващенко, О. Соціологія вартості (повсякденного ) життя в сучасній Україні: в пошуках джерел [Текст] / О. Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 3. – С. 84-112.
- Індутний, В. Цінові тренди творів живопису в 2012-2022рр. [Текст] / В. Індутний, Н. Мережко, К. Пірковіч // Товари і ринки. – Київ : ДТЕУ, 2023. – №2(46). – С. 56-68.
- Кий, М. Оцінювання вартості бренду [Текст] / М. Кий // Отдел маркетинга. – К., 2007. – № 9. – С. 13-18.
- Лісіца, Т. Ресторанне господарство: надходження сировини і калькулювання вартості страв [Текст] / Т. Лісіца // Баланс. – Київ, 2011. – № 68. – С. 21-24.
- Макаренко, Т. Ю. Опції контролінгу в системі вартісно-орієнтованого управління [Текст] / Т. Ю. Макаренко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 2 (165). – С. 104-108.
- Мельник, Л. Г. Триалектика эволюции капитала и стоимости в процессе развития экономических систем [Текст] / Л. Г. Мельник // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 1. – С. 25-35.
- Рязанова, Н. С. Фінанси як вихідна детермінанта процесу реалізації енергоінфоромаційної сутності вартості [Текст] / Н. С. Рязанова, В. М. Федосов // Фінанси України. – Київ : "Академія фінансового управління", 2020. – № 4. – С. 52-63.
- Сидоров, В. В. Реальная стоимость потребительских кредитов [Текст] / В. В. Сидоров // Банковские услуги. – М., 2006. – №9. – С. 11-16.
- Скоробогатых, И. И. Сравнительный анализ существующих методик оценки стоимости торговой марки [Текст] / И. И. Скоробогатых // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №4. – С.32-43.
- Скоробогатых, И. И. Сравнительный анализ существующих методик оценки стоимости торговой марки [Текст] / И. И. Скоробогатых // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №5. – С.30-43.
- Сугуняко, О. А. Проблема субстанції вартості [Текст] / О. А. Сугуняко // Економічна теорія. – Київ, 2009. – № 2. – С. 23-35.
- Терещнко, С. Ціна та вартість у сфері митного регулювання [Текст] / С. Терещнко, Г. Хабло // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2010. – № 3. – С. 40-48.
- Федотова, М. А. Модернізація нафтопереробних компаній: вартісний аспект [Текст] / М. А. Федотова, Ю. С. Туліна // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 8 (158). – С. 160-170.
- Хвесик, М. А. Регіональні характеристики показників вартості водних ресурсів України [Текст] / М. А. Хвесик, Л. В. Левковська, А. М. Сундук // Фінанси України. – Київ, 2015. – № 9. – С. 110-124.
- Хома, С. Особливості обліку забезпечення щодо виведення основних засобів з експлуатації з урахуванням вимог міжнародних стандартів фінансової звітності [Текст] / С. Хома // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2009. – № 10. – С. 23-28.
- Чалый, И. Справедливая стоимость- это непросто,но ничего лучшего бухгалтерия не придумала [Текст] / И. Чалый // Вестник бухгалтера и аудитора Украины. – К., 2002. – №5. – С.4-6.
- Черкас, Н. Концепції глобальних мереж та ланцюгів створення вартості [Текст] / Н. Черкас // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2018. – № 3. – С. 60-70.
- Чернозуб, О. Стоимость бренда: как зарабатывать больше с помощью того, чего вроде бы и нет [Текст] / О. Чернозуб // Отдел маркетинга. – К., 2005. – №1. – С.15-18.
- Чеснокова, М. С. Внутренний маркетинг, как средство повышения корпоративной стоимости [Текст] / М. С. Чеснокова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2008. – № 3. – С. 43-49.
- Шевчук, Н. В. Вартість як критерій ефективності управління підприємством [Текст] / Н. В. Шевчук // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2014. – № 5-6. – С. 68-71.
|