Електронний каталог
оптові ярмарки
Підтеми:
Документи:
- Економіка виставкового бізнесу [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / С.П.Гаврилюк, Т.П.Дуплак; Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 104с. – Бібліогр.: с. 103-104. – 26.00.
- Інформаційні технології у виставковому центрі [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / С.В.Мельниченко; Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 32с. – Бібліогр.: с. 30-32. – 18.00.
- Коммерческо-посредническая деятельность на товарном рынке [Текст] : Учеб.пособие / Под ред.А.В.Зырянова. – Екатеринбург : РИФ"Солярис", 1995. – 416с.
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Бродский, И. Л. Оптовые ярмарки в СССР [Текст] : Правовые вопросы / И. Л. Бродский, Л. Б. Гальперин. – М. : Юридическая литература, 1972. – 104с. – 0.26.
- Добробабенко, Е. В. Выставка "под ключ" [Текст] : Готовые маркетинговые решения (+CD) / Е. В. Добробабенко, Н. С. Добробабенко. – СПб. : Питер, 2007. – 201с. + CD-ROM. – (Готовые маркетинговые решения). – Библиогр.:С.196-197. – ISBN 978-5-91180-233-2;9785911802332 : 38,76.
- Добробабенко, Е. В. Выставка "под ключ" [Текст] / Е. В. Добробабенко, Н. С. Добробабенко. – 2007.
- Дупляк, Т. П. Організаційно-економічний механізм управління підприємствами виставкої [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Дупляк Т. П. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. Т.І.Ткаченко. – Київ, 2011. – 212 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с.196 - 212. - Дод.
- Дупляк, Т. П. Організаційно-економічний механізм управління підприємствами виставкої [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Дупляк Т. П. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2011. – 20 с.
- Ефименко, Е. 100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках: настольная книга экспонента-практика [Текст] = 100 questions and answers about exhibitions and fairs. Ч. 1 : Путеводитель экспонента и организатора выставок / Е. Ефименко. – Киев : КНТ, 2008. – 240 с. – (Библиотека профессионала). – Библиогр.: с. 235-238. – ISBN 978-966-373-411-8;978-966-373-412-5 : 50,00.
- Захаренко, Г. П. Выставка:техника и технология успеха [Текст] / Г. П. Захаренко. – М. : Вершина, 2006. – 230с. : илл. – Библиогр.:С.217-218. – ISBN 5-9626-0262-5;9785962602622 : 28,38.
- Клочко, А. Н. Оптовые ярмарки [Текст] / А. Н. Клочко, В. И. Выходцев. – 2-е изд.,перераб. – М. : Экономика, 1977. – 96с. – 0.25.
- Петелин, В. Г. Основы менеджмента выставочной деятельности [Текст] : Учебник для студентов вузов,обучающихся по специальностям экономики и управления (060000),специальностям "Коммерция" (351300) и "Реклама" (350400) / В. Г. Петелин. – М. : Юнити-Дана, 2005. – 447с. – Библиогр.:С.440-441. – ISBN 5-238-00935-6;9785238009353 : 49,80.
- Основы выставочно-ярмарочной деятельности [Текст] : Учеб.пособие для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по специальностям 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / Л. Е. Стровский, Е. Д. Фролова, Д. Л. Стровский, Ю. В. Осинцев ; Под ред.Л.Е.Стровского. – М. : Юнити-Дана, 2005. – 288с. : табл. – ISBN 5-238-00821-Х;9785238008219 : 34,44;20,46.
- Харченко, Г. Є. Англійська мова виставкового бізнесу [Текст] [Текст] = Majoring in Exhibition Business : навч. посіб. / Г. Є. Харченко, Л. С. Уханова. – К. : КНТЕУ, 2009. – 164с. – Бібліогр.: с. 142. – ISBN 5-7763-0201-3 : 25.32.
- Шарков, Ф. И. Выставочный коммуникационный менеджмент (управление выставочными коммуникациями) [Текст] / Ф. И. Шарков. – М. : Альфа-Пресс, 2006. – 255с. – Библиогр.:С.193-195. – 40,62.
- Шканова, О. М. Інфраструктура товарного ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Шканова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 319с. – Бібліогр.:С.314-316. – ISBN 966-364-203-3 : 33.00.
|