Електронний каталог
оптові виставки
Документи:
- Коммерческо-посредническая деятельность на товарном рынке [Текст] : Учеб.пособие / Под ред.А.В.Зырянова. – Екатеринбург : РИФ"Солярис", 1995. – 416с.
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Захаренко, Г. П. Выставка:техника и технология успеха [Текст] / Г. П. Захаренко. – М. : Вершина, 2006. – 230с. : илл. – Библиогр.:С.217-218. – ISBN 5-9626-0262-5;9785962602622 : 28,38.
- Основы выставочно-ярмарочной деятельности [Текст] : Учеб.пособие для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по специальностям 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / Л. Е. Стровский, Е. Д. Фролова, Д. Л. Стровский, Ю. В. Осинцев ; Под ред.Л.Е.Стровского. – М. : Юнити-Дана, 2005. – 288с. : табл. – ISBN 5-238-00821-Х;9785238008219 : 34,44;20,46.
- Федько, В. П. Инфраструктура товарного рынка [Текст] [Текст] : учеб.пособие для вузов / В. П. Федько, Н. Г. Федько. – Ростов на/Д : Феникс, 2000. – 511с. – (Учебники,учебные пособия). – ISBN 222-00926-2 : 21.60;20.70.
- Шканова, О. М. Інфраструктура товарного ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Шканова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 319с. – Бібліогр.:С.314-316. – ISBN 966-364-203-3 : 33.00.
|