Електронний каталог
маркетинг сільського господарства
Документи:
- Варченко, О. М. Споживчий попит на цукор в аграрному маркетинзі [Текст] / О. М. Варченко // Вісник аграрної науки. – К., 2002. – №7. – С.71-72.
- Глазунова, И. Маркетинговая информация в агропромышленном комплексе [Текст] / И. Глазунова // Экономист. – 2000. – №9. – С.81-83.
- Гуков, Я. С. Системно - логічний підхід до моделювання технічного забезпечення господарських утворень в аграрному виробництві [Текст] / Я. С. Гуков // Вісник аграрної науки. – К., 2007. – № 9. – С. 46-52.
- Дудар, Т. Маркетингове забезпечення в системі міжгалузевої взаємодії суб'єктів молокопродуктового підкомплексу АПК України [Текст] / Т. Дудар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2015. – № 2. – С. 28-38.
- Задворний, А. Концептуальні підходи до формування маркетингової програми розвитку цукробурякового підкомплексу України [Текст] / А. Задворний // Економіка України. – 2001. – №12. – С. 62-70.
- Мороз, С. М. Проблеми та перспективи сільского розвитку в Україні [Текст] / С. М. Мороз // Економіка, фінанси, право. – К., 2007. – № 9. – С. 3-12.
- Шевченко, М. Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка [Текст] / М. Шевченко // Економіст. – К., 2008. – № 9. – С. 28-31.
- Штефан, фон Крамон-Таубадель Виробництво зерна в Українi втраченi можливостi та необхiднiсть негайних дiй [Текст] / фон Крамон-Таубадель Штефан // Фондовый рынок. – 1999, 1999. – №17. – С.35-41.
|