Електронний каталог
споживча ціна
Документи:
- Dossier [Текст] : Enquete sur l'economie low-cost // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 173. – C. 58-88.
- Психология цен: Три шкалы, по которым потребители оценивают цифры на ценнике [Текст] // Маркетолог. – М., 2008. – № 10. – С. 32-35.
- Бойко, М. Диференціація туристичних продуктів [Текст] / М. Бойко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 5 (85). – С. 18-26.
- Васильев, Г. Черговий стрибок ставок акцизного збору [Текст] / Г. Васильев // Все про бухгалтерський облiк. – К., 2009. – № 43. – С. 23-25.
- Вотчиникова, С. Н. Легкая промышленность: рост цен замедляется [Текст] / С. Н. Вотчиникова // Швейная промышленность. – М., 2002. – №4. – С.4-5.
- Горячева, И.П. и др. Некоторые проблемы учета сезонного фактора при построении индексов потребительских цен [Текст] / И.П. и др. Горячева // Вопросы статистики. – 2000. – №10. – С.24-27.
- Гуменна, О. В. Формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі [Текст] / О. В. Гуменна, Л. М. Ганущак-Єфименко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 2 (152). – С. 8-13.
- Єрмошенко, М. М. Механізм формування вартості в інформаційно-енергетичній теорії вартості [Текст] / М. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 9 (159). – С. 27-37.
- Катаранова, М. Связь между обменным курсом и инфляцией в России [Текст] / М. Катаранова // Вопросы экономики. – Москва, 2010. – № 1. – С. 44-62.
- Крінєв, В. Л. Особливості поведінки споживачів при формуванні ціни [Текст] / В. Л. Крінєв // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №1. – С.42-46.
- Кузнецов, О. Інфляційне таргетування як механізм стабілізації цін у Великій Британії [Текст] / О. Кузнецов // Банківська справа. – Київ, 2009. – № 6. – С. 40-50.
- Кушнір, В. С. Загальна споживна цінність та загальні витрати, граничні цінність та витрати у неокласичній теорії ціни [Текст] / В. С. Кушнір // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 3. – С. 4-13.
- Литвицький, В. Інфляційний детант [Текст] / В. Литвицький // Вісник національного банку України (з додатком). – Київ, 2009. – № 9. – С. 4-7.
- Литвицький, В. Інфляція споживчих цін у 2006 році [Текст] / В. Литвицький // Банківська справа. – К., 2007. – №1. – С. 3-17.
- Магомедов, Ш. Качество товара в оценке его потребительской ценности [Текст] / Ш. Магомедов, И. Койчакаев // Маркетинг. – М., 2008. – № 1. – С. 39-46.
- Мартынов, Г. В. Моделирование динамики отраслевых цен [Текст] / Г. В. Мартынов, У. Х. Малков // Экономика и математические методы. – Москва, 2012. – № 1. – С. 31-43.
- Насікан, Н. І. Теорія вартості: ретроспективний аналіз і січасні погляди [Текст] / Н. І. Насікан, І. С. Біла // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 4 (130). – С. 45-53.
- Ревенко, А. П. Стан та напрямки подальшого розвитку індексу споживчих цін в Україні [Текст] / А. П. Ревенко // Статистика України. – К., 2002. – №2. – С.11-22.
- Романенко, В. Д. Моделювання та оптимальне прийняття рішень для підтримання стабільності індексу споживчих цін [Текст] / В. Д. Романенко, О. А. Реутов // Системні дослідження та інформаційні технології. – Київ, 2012. – № 4. – С. 23-34.
- Фасхиев, Х. А. Оценка соответствия цены товара уровню его потребительских свойств [Текст] / Х. А. Фасхиев, А. В. Крахмалева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 2 (88). – С. 25-32.
|