Електронний каталог
бенчмаркінг
Документи:
- Бенчмаркинг як один з інструментальних засобів загального керування якістю [Текст] // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2000. – №3. – C. 39-41.
- Бенчмаркинг, или Как достичь желаемого [Текст] // Управление компанией (У). – К., 2003. – №9. – С.24-32.
- Информационные технологии. Показатели контроллинга цепочки поставок [Текст] // Логинфо. – М., 2003. – №1. – С.50-55.
- Александренко, Т. Бенчмаркинг? Элементарно! [Текст] / Т. Александренко // Менеджмент и менеджер. – 2007. – № 3. – С. 50-55.
- Андрасюк, М. Взять лучшее! Бенчмаркинг как инструмент управления ассортиментом [Текст] / М. Андрасюк, М. Чардымский // Маркетолог. – Москва, 2010. – № 3 (125). – С. 11-20.
- Ашуєв, А. М. Бенчмаркінг як інструмент антикризового управління підприємством [Текст] / А. М. Ашуєв // Актуальні проблеми економіки. – К., 2003. – №4(22). – С.46-47.
- Ашуєв, А. М. Інформаційне забезпечення зовнішнього бенчмаркінгу [Текст] / А. М. Ашуєв // Актуальні проблеми економіки. – К., 2004. – №9(39). – С.6-13.
- Балабанова, І. В. Бенчмаркінг - основа створення стратегічних конкурентних переваг [Текст] / І. В. Балабанова // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 4 (36). – С. 56-63. – (Економічні науки).
- Барабаш, Н. Застосування методики кластерного аналізу в бенчмаркінгу [Текст] / Н. Барабаш // Вісник КНТЕУ. – К., 2008. – №5 спецвип. – С. 104-109.
- Баумгартен, Л. В. Использование бенчмаркинга для повышения эффективности и конкурентоспособности деятельности туристских фирм [Текст] / Л. В. Баумгартен // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 1 (75). – С. 63-73.
- Баша, Ю. Важкий вибір. Яку систему показників для оцінки ефективності бізнесу вибрати? [Текст] / Ю. Баша // Довідник економіста/Справочник экономиста. – Київ, 2019. – № 9. – С. 8-14.
- Бернар, Марр Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати [Текст] / Марр Бернар // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 6. – С. 22-32.
- Бисага, В. Бенчмаркинг: опорная точка для вашего бизнеса [Текст] / В. Бисага // Менеджмент і менеджер. – К., 2003. – №5. – С.53-56.
- Большаков, В. Бенчмаркінг як джерело інформаційних операцій спеціального призначення в процесі моніторингу правового забезпечення підприємництва в АПК України [Текст] / В. Большаков // Підприємництво, господарство і право. – К., 2009. – № 2. – С. 39-43.
- Бочарова, І. Ю. Бенчмаркинг корпоративного управління для ринків, що розвиваються [Текст] / І. Ю. Бочарова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 8 (158). – С. 113-121.
- Василевская, С. Бенчмаркинг - методическая основа выбора поставщика услуг в сфере менеджмента качества [Текст] / С. Василевская // Стандарты и качество. – М., 2005. – № 11. – С. 44-49.
- Герасимович, А. М. Нові інструменти обліково-аналітичного забезпечення управління сучасним підприємством [Текст] / А. М. Герасимович // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 7. – С. 13-16.
- Гончарук, А. Г. Модель осуществления венчмаркинга на промышленном предприятии [Текст] / А. Г. Гончарук // Актуальні проблеми економіки. – К., 2008. – № 1. – С. 18-25.
- Григ, Н. и др. Бенчмаркинг - реальный опыт [Текст] / Н. и др. Григ // Стандарты и качество. – М., 2005. – №9. – С. 56-59.
- Дашко, І. М. Стратегічний контролінг на підприємстві: його сутність, значення. основні методи та інструменти [Текст] / І. М. Дашко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 20. – С. 25-29.
- Ємельянов, О. Ю. Оцінювання потенціалу зростання конкурентоспроможності підприємств з використанням методу бенчмаркенгу витрат [Текст] / О. Ю. Ємельянов, О. Б. Курило, О. Т. Петрушка // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – №6. – С. 46-51.
- Карась, О. Бенчмаркетинг - інструмент розвитку конкурентних переваг [Текст] / О. Карась // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2016. – № 4. – С. 468-475.
- Кожухівська, Р. Б. Застосування принципів бенчмаркінгу для удосконалення системи менеджменту інвестиційної привабливості підприємств туристично-рекреаційного комплексу України [Текст] / Р. Б. Кожухівська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 18. – С. 12-15.
- Коренєв, Е. Н. Рівень конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Е. Н. Коренєв, К. В. Щербакова // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2010. – № 12. – С. 16-20.
- Коренэв, Е. Н. Рівні конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Е. Н. Коренэв, К. В. Щербакова // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2010. – № 12. – С. 16-20.
- Корчагова, А. А. Оценка конкурентоспособности вуза [Текст] / А. А. Корчагова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2007. – № 5. – С. 48-54.
- Крамарчук, С. Удосконалення стратегії вітчизняних підприємств на засадах бенчмаркінгу [Текст] / С. Крамарчук // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – Тернопіль : Університетська думка, 2023. – № 28. – С. 89-95.
- Куриляк, В. Співробітництво і взаємодопомога в системі бенчмаркінгу [Текст] / В. Куриляк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2012. – № 5-1. – С. 97-101.
- Лебедев, А. Некоторые вопросы методического обеспечения бенчмаркинга [Текст] / А. Лебедев, В. Разумовский // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2010. – № 4. – С. 60-69.
- Лищенко, О. Г. Стратегічний управлінський облік як ефективний інструмент управління конкурентоспроможністю [Текст] / О. Г. Лищенко, Ю. А. Герасименко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2016. – № 1. – С. 59-64.
- Лігоненко, Л. О. Обгрунтування методології оцінювання економіко-технологічного потенціалу регіону на основе бенчмаркінгового підходу [Текст] / Л. О. Лігоненко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 7 (133). – С. 146-156.
- Лігоненко, Л. О. Бенчмаркінг як інструмент пошуку резервів підвищення ефективності бізнесу [Текст] / Л. О. Лігоненко, Г. Л. Піратовський // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.182-188.
- Лобанова, В. А. Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу [Текст] / В. А. Лобанова, Н. В. Бунтова // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2012. – № 7-8. – С. 64-67.
- Мачек, О. Використання бенчмаркингу в регулюванні сектора комунальних послуг: за даними пострадянських країн [Текст] / О. Мачек, І. Хніліца // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 7 (157). – С. 202-213.
- Михайлова, Е. А. Основы бенчмаркинга: эволюция концепций качества [Текст] / Е. А. Михайлова // Менеджмент в России и за рубежом. – 2001. – №2. – С.114-121.
- Михайлова, Е. А. Основы бенчмаркинга: использование методов бенчмаркинга и TQM в сфере творческого труда [Текст] / Е. А. Михайлова // Менеджмент в России и за рубежом. – 2001. – №6. – С.130-142.
- Місюра, Л. А. Бенчмаркінк - актуальна тенденція розвитку маркетингу [Текст] / Л. А. Місюра // Маркетинг в Україні. – 2001. – №4. – C.24-28.
- Никулина, Н. Н. Бенчмаркетинг - технология изучения и применения комплексных решений в страховом бизнесе [Текст] / Н. Н. Никулина, Л. Ф. Суходоева // Страховое дело. – Москва, 2009. – № 5. – С. 14-24.
- Новікова, Н. Конкурентоспроможність у системі економічного потенціалу підприємства [Текст] / Н. Новікова, Т. Зубко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 3. – С. 64-81.
- Пахомова, Т. І. Бенчмаркінг як інструмент управління якістю в системі державної служби [Текст] / Т. І. Пахомова // Економіка та держава. – К., 2006. – № 9. – С. 60-61.
- Пономарева, Т. А. Использование технологий бенчмаркинга для улучшения качества услуг [Текст] / Т. А. Пономарева // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2005. – № 5. – С.37-43.
- Прищепа, В. А. Применение метода бенчмаркинга для совершенствования систем менеджмента качества испытательных центров и лабораторий [Текст] / В. А. Прищепа // Актуальні проблеми економіки. – К., 2005. – №3(45). – С.110-116.
- Прохоренко, А. Бенчмаркинг на каждый день [Текст] / А. Прохоренко, В. Пасечник // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2009. – № 8. – С. 26-31.
- Растворцева, С. Бенчмаркинг инноваций в системе управления региональной эффективностью [Текст] / С. Растворцева // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2010. – № 10. – С. 111-116.
- Ржеуський, А. В. Аналіз інформаційних послуг бібліотек з допомогою інструментарію бенчмаркінгу [Текст] / А. В. Ржеуський // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2016. – № 2. – С. 97-104.
- Ружевичюс, Ю. Исследование глобальных проблем качества [Текст] / Ю. Ружевичюс // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 5 (97). – С. 5-13.
- Савельєв, Є. Бенчмаркінг як наукова система стабільного економічного розвитку [Текст] / Є. Савельєв // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2012. – № 5-1. – С. 3-16.
- Савельєв, Є. Бенчмаркетингові методи управління конкуренцією у світовій економіці [Текст] / Є. Савельєв, В. Куриляк, Г. Смалюк // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2013. – № 1. – С. 3-28.
- Сергієнко, Д. Бенчмаркінг у молочному бізнесі [Текст] / Д. Сергієнко // Молоко і ферма. – Київ, 2016. – № 2. – С. 76-81.
- Синяева, И. Развитие ПР в системе бенчмаркетинга [Текст] / И. Синяева, С. Земляк // Маркетинг. – 2000. – №4. – С.79-88.
1
2
|