Електронний каталог
інтернет-технології
Документи:
- Arduino Pro - нетрадиційний і простий шлях до успіху застосунків Інтернету речей [Текст] // Chip news Украина / Инженерная микроэлектроника. – Київ : ООО"Булавиа-Посад", 2021. – № 4. – С. 44-47.
- Fighting the worms of mass destruction [Текст] : Internet security // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2003. – №48. – C. 75-77.
- Fuzzy maths [Текст] : Google : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8477, № 19. – С. 71-73.
- Plongee dans la machine Google [Текст] // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 176. – C. 56-78.
- The party, the people and the power of cyber-talk [Текст] : China and the internet : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8475, № 17. – C. 25-27.
- Защита в интернет [Текст] // Бизнес и безопасность. – Бориспіль : ТОВ" Авітон", 2021. – № 5. – С. 78-86.
- Elsas, A. E-government : Integration with web services [Текст] / A. Elsas // Journal of European economy. – Ternopil : Scientific Board of TANE, 2003. – № 3. – C. 340-353.
- Азьмук, Н. Фактори формування і розвитку інноваційних форм людського капіталу [Текст] / Н. Азьмук // Україна: аспекти праці. – Київ, 2014. – № 3. – С. 47-51.
- Байтельман, Я. IT-бізнес в Україні: виклики та перспективи [Текст] / Я. Байтельман // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 1(147). – С. 55-73. – (Економічні науки).
- Банщиков, П. Можливості використання інтернет-технологій у маркетинговій діяльності компаній [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій, І. Ващенко // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2018. – № 6. – С. 20-31.
- Болотіна, І. М. Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства [Текст] / І. М. Болотіна, О. В. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 72-75.
- Бондаренко, В. Мобільні технології у бібліотеці:QR-код [Текст] / В. Бондаренко // Бібліотечний вісник. – Київ, 2014. – №6. – С. 28-32.
- Господарик, Ю. П. Использование Интернет-технологий в организации НИРС [Текст] / Ю. П. Господарик // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 2. – С. 115-121.
- Журавлева, Е. Ю. К типологии методов интернет-исследования [Текст] / Е. Ю. Журавлева // Вопросы философии. – Москва, 2013. – № 5. – С. 84-93.
- Заїкін, Ю. Використання інтернет-технологій допоможе страховикам підвищити прибутковість обов'язкового автострахування [Текст] / Ю. Заїкін // Страхова справа. – Київ, 2014. – № 2 (54). – С. 46-47.
- Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 53-59.
- Инджикян, Р. О. Мировые тенденции развития электронной коммерции в сфере финансовых услуг [Текст] / Р. О. Инджикян // Деньги и кредит. – 2001. – №1. – С.62-67.
- Іванова, О. М. Інтернет-технології в управлінні туристичними підприємствами [Текст] / О. М. Іванова // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 7. – С. 40-43.
- Кожухівська, Р. Б. Інвестиційна привабливість рекламного ринку України на основі інтернет-комунікацій [Текст] / Р. Б. Кожухівська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 5. – С. 7-11.
- Крегул, Ю. Правове регулювання міжнародної електронної комерції [Текст] / Ю. Крегул, В. Батрименко, В. Батрименко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2018. – № 2. – С. 136-147. – (Економічні науки).
- Кузняк, О. В. Сучасні партії PR-технології як різновид прикладних соціально-комунікаційних технологій [Текст] / О. В. Кузняк // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2020. – № 4. – С. 78-85.
- Литвиненко, О. Г. Еволюція інтернет-маркетингу [Текст] / О. Г. Литвиненко // Академічний огляд: економіка та підприємництво. – Дн., 2007. – № 2. – С. 132-136.
- Маранчак, М. М. Онлайн-репутація бібліотеки в період пандемії COVID-19 [Текст] / М. М. Маранчак // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ : " НАКККіМ ", 2021. – № 3. – С. 58-63.
- Маслова, Н. Лідогенерація як складова клієнтоорієнтованості банку [Текст] / Н. Маслова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2013. – № 6 (92). – С. 84-95.
- Мельник, Т. Методи оцінки міжнародної конкурентоспроможності ІТ-сектора [Текст] / Т. Мельник, Є. Завгородня // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 4(150). – С. 105-119. – (Економічні науки).
- Мельниченко, С. Інтернет-технології в діяльності туристичних підприємств [Текст] / С. Мельниченко, К. Єсіпова // Вісник КНТЕУ. – Київ : КНТЕУ, 2010. – № 6. – С. 35-47.
- Мельничук, О. С. Глобальні тенденції розвитку електронної комерції [Текст] / О. С. Мельничук // Наукові праці НДФІ. – Київ, 2014. – № 1 (66). – С. 58-69.
- Можаев, П. А. Пространственная организация мирового хозяйства (России) [Текст] / П. А. Можаев // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2005. – №20. – С.11-17.
- Полторак, К. А. Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій у мережі інтернет засобами математичного моделювання [Текст] / К. А. Полторак, О. В. Зозульов, О. Г. Жданова // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2017. – №6. – С. 44-54.
- Решетнікова, І. Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг [Текст] / І. Решетнікова, Ю. Єременко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 5 (86). – С. 47-57.
- Таганський, А. Електронне майбутнє поліса ОСАЦВ в Україні [Текст] / А. Таганський // Страхова справа. – Київ, 2014. – № 2 (54). – С. 42-44.
- Черниш, Т. Світові тренди інтернет-маркетингу [Текст] / Т. Черниш // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ : ДТЕУ, 2023. – № 6 (131). – С. 112-127. – (Економічні науки).
- Черныш, М. Корпоративный сайт: день моде или инструмент конкурентной борьбы? [Текст] / М. Черныш // Дистрибуция и логистика. – 2004. – №10. – С.36-38.
- Юрчук, Г. Електронна комерція та її перспективи для банківської системи України [Текст] / Г. Юрчук // Вісник НБУ. – 2000. – №10. – С.29-33.
|