Електронний каталог
мережевий маркетинг
Документи:
- Горинская, И. Обучение персональным продажам в компаниях многоуровневого сетевого маркетинга [Текст] / И. Горинская // Маркетинг. – 2000. – №6. – С.114-120.
- Пилипчук, В. П. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу [Текст] / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 3. – С. 40-45.
- Сохацька, О. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингу [Текст] / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2014. – № 1. – С. 100-110.
- Тамберг, В. 7 принципов развития сетевого эффекта [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 1. – С. 54-59.
- Ткаченко, Е. Объективные факторы эффективного стиля управленческого взаимодействия в системе сетевого маркетинга [Текст] / Е. Ткаченко // Персонал. – К., 2002. – №12. – С.44-49.
- Трофанова, Т. Г. Плюси та мінуси системи мережевого маркетингу. Погляд знизу [Текст] / Т. Г. Трофанова // Економіка, фінанси, право. – К., 2005. – №3. – С.10-12.
- Шевченко, И. В. Маркетинг прямых продаж [Текст] / И. В. Шевченко // Управление продажами. – Москва, 2012. – № 4 (65). – С. 198-207.
- Шевчук, А. Багаторівневий маркетинг: актуальність та перспективи розвитку [Текст] / А. Шевчук // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2016. – № 2. – С. 65-66.
|