Електронний каталог
мiжнародний маркетинг
Документи:
- Marketing theory and practice [Текст] : Theory and practice / Edit.: M.J.Baker. – 3rd ed. – London : Macmillan Business, 1995. – 442 p. – ISBN 0-333-64181-7.
- Prospectus. European Credit and Transfer System (ECTS) [Text] [Текст] : field of science 07 "Management and Administration"; field of specialty 073 "Management"; specialization " Management of Foreign economic Activity" Academic degree "Master" / Faculty of International Trade and Law. – зам. 729. – Kyiv : KNUTE, 2016. – 62 p. – 37.00.
- Багатонаціональні підприємства та глобальна економіка [Текст] [Текст] : монографія / за ред. О.Рогача. – Київ : Центр учбової літератури, 2020. – 367 с. – Бібліогр. в кінці ст. – ISBN 978-611-01-1720-3 : 150.00.
- Банківський маркетинг [Текст] : Підручник / За ред.Л.М.Гребішкової. – К. : Національний банк України, 1998. – 115с. – 11.90.
- Биржевое дело [Текст] : Учебник для студ. высших учеб. завед., обучающихся по спец. "Финансы и кредит" и "Бух. учет и аудит" / Под ред.В.А.Галанова,А.И.Басова; [авт.В.А.Галанов, А.И.Басов,Е.В.Афанасьев и др.] ; Рос.экон. акад. им. Г.В. Плеханова. – Москва : Финансы и статистика, 1998. – 304с. : ил. – ISBN 5-279-01772-8 : 62,64.
- Експертиза в міжнародній торгівлі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Т.А. Караваєв, С.О. Белінська, Т.М.Коломієць; каф. товарознавства та мит. справи. – Київ : КНТЕУ, 2020. – 228 с. – Бібліогр.: с. 223-228. – 60.00.
- Експертиза в міжнародній торгівлі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: В.А. Свідерський, Т.А. Караваєв. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 104 с. – Бібліогр.: с. 102-104. – 32.00.
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.36 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2002. – 280с. – 10.00.
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.28 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2000. – 239с. – 10.00.
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.29 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2001. – 251с. – 10.00.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 6.030601 "Менеджмент" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування (спеціальність) "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" освітньо-кваліфікаційний рівень "бакалавр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 89с. – 19.85.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0502 "Менеджмент" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування (спеціальність) "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 25с. – 9.73.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0502 "Менеджмент" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2007. – 117с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 19,31.
- Інформаційний пакет. Європейська кредитно-трансферна система (ЄКТС) [Текст] [Текст] : галузь знань 29 "Міжнар. відносини"; спец. 292 "Міжнар. екон. відносини"; спеціалізація "Міжнар. маркетинг"; освіт. ступінь "бакалавр" / ф-т міжнар торгівлі та права. – зам. 1289. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 104 с. – 65.00.
- Інформаційний пакет. Європейська кредитно-трансферна система (ЄКТС) [Текст] [Текст] : галузь знань 29 "Міжнар. відносини"; спец. 292 "Міжнар. екон. відносини"; спеціалізація "Міжнар. маркетинг"; освіт. ступінь "бакалавр" / ф-т міжнар торгівлі та права. – зам. 907. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 106 с. – 75.00.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0502 "Менеджмент" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : спец. 050206 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" Освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр" / Ф-т економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2010. – 28с. – 17.00.
- Інформаційний пакет. Європейська кредитно-трансферна система (ЄКТС) [Текст] [Текст] : галузь знань 29 "Міжнар. відносини"; спец. 292 "Міжнар. екон. відносини"; спеціалізація "Міжнар. маркетинг"; освіт. ступінь "бакалавр" / ф-т міжнар торгівлі та права. – зам. 536. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 128 с. – 105.00.
- Маркетинг [Текст] / Упоряд.А.И.Кредисов. – К. : Україна, 1994. – 399с. – ISBN 5-319-00922-4 : 6.75 ;5.00;6.01;6.70;4.20;6.50;5.80;5.50;4.80;5.10;6.08.
- Маркетинг [Текст] : Учебник / Под ред.Уткина Э.А. – М. : ЭКМОС, 1998. – 320с. – ISBN 5-88124-010-3 : 10.00;7.10.
- Маркетинг [Текст] / Сост.А.И.Кредисов. – К. : Україна, 1995. – 399с. – ISBN 5-319-01352-3 : 1.65;6.00;4.50;4.80;5.90;5.80.
- Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / За ред.І.І.Дахна. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.295-296. – ISBN 966-364-339-0 : 28.00.
- Менеджмент и маркетинг бизнеса в международных компаниях [Текст] / Авт.:В.М.Попов,С.И.Ляпунов,С.Ю.Муртузалиева.Под ред.В.М.Попова. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 384с. : ил. – ISBN 5-279-02254-3 : 41.16.
- Міжнародний маркетинг [Текст] : Опорний конспект з курсу для студентів напряму підготовки 0502 "Менеджмент" спеціальності 7.050206,8.050206 "Менеджмент ЗЕД" / Уклад.Т.І.Чаюн. – К. : КНТЕУ, 2005. – 79с. – Бібліогр.:С.78-79. – 9.47.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко, Іксарова Н.О. та ін.; каф. міжнар. екон. відносин. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 126 с. – Бібліогр.: с. 122-126. – 49.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко та ін.; за ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 447 с. – Бібліогр.: с. 445-447. – ISBN 978-966-629-914-0 : 150.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко та ін.; за ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 447 с. – Бібліогр.: с. 445-447. – ISBN 978-966-629-914-0 : 150.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.О.В.Кам`янецька. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 114с. – Бібліогр.: с.110-114. – 26.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / уклад.Т.І.Чаюн. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 79с. – Бібліогр.:С.78-79. – 9.87.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад.:Т.І.Чаюн. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 79 с. – Бібліогр.: с. 78-79. – 9.87.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Є.В. Ромат, М.А. Коноплянникова, М.В. Корж, Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 110 с. – Бібліогр.: с.107-110. – 33.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.О.В.Кам`янецька. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 114с. – Бібліогр.: с.110-114. – 29,00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. О.В.Кам`янецька. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 114 с. – Бібліогр.: с.110-114. – 29.00.
- Опорні конспекти лекцій з курсу "Маркетингова діяльність підприємства" [Текст] / Уклад.В.В.Черепов. – К. : КДТЕУ, 2000. – 93с. – 6.50.
- Світова організація торгівлі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: В.М. Будзяк ; каф. міжнар. економіки. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 100 с. – Бібліогр.:с. 92-100. – 32.00.
- Світова організація торгівлі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М. Будзяк ; Каф. міжнар. економіки. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 111с. – Бібліогр.:с.106-111. – 19.53.
- Стратегія посткризового розвитку зовнішньоекономічного сектора України [Текст] [Текст] : монографія / авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, В.В. Юхименко та ін.; за ред. А.А. Мазаракі. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 651 с. – ISBN 978-966-629-709-2 : 150.00.
- Управління міжнародною конкурентоспроможністю в умовах глобалізації економічного розвитку [Текст] [Текст] : монографія у 2-х т. т. 1 / за ред. Д.Г.Лук'яненка, А.М. Поручника. – Київ : КНЕУ, 2006. – 815 с. – Бібліогр.: с. 799-807. – ISBN 966-574-920-Х; 966-574-921-8 (т.1) : 54.00.
- Управління міжнародною конкурентоспроможністю в умовах глобалізації економічного розвитку [Текст] [Текст] : монографія у 2-х т. т. 2 / за ред. Д.Г.Лук'яненка, А.М. Поручника. – Київ : КНЕУ, 2006. – 590 с. – Бібліогр.: с. 571-577. – ISBN 966-574-920-Х; 966-574-922-6 (т.2) : 42.00.
- Ціноутворення на світових товарних ринках [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Ю.О. Олейніков, Г.В. Артамонова; каф. міжнар. екон. відносин. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 156 с. – Бібліогр.: с. 154-156. – 53.00.
- Cateora, P. R. International marketing [Текст] / P. R. Cateora. – 9th ed. – Boston : Irwin/McGraw-Hill, 1996. – 772 p. – ISBN 0-256-13950-4.
- Cateora, P. R. International Marketing [Text] [Текст] / P. R. Cateora. – 7th ed. – Homewood : IRWIN, 1990. – 870 p. – ISBN 0-256-07953-6 : 150,00.
- Jain, S. C. International Marketing Management [Text] [Текст] / S. C. Jain. – 2nd ed. – Boston : Kent Publ. Company, 1987. – 736 p. – ISBN 0-534-07824-9 : 90,00.
- Marketing direct international [Текст] : Concepts, pratiques et chiffres cles / M. Krafft, J. Hesse, K. M. Knappik [et al.] ; Preface de M. Levy. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7185-4 : 350,00.
- Leader, W. G. Fundamentals of marketing [Текст] / W. G. Leader, N. Kyritsis. – Cheltenham : Stanley Thornes Publishers Ltd, 1990. – 276 p. – (The business and marketing series. With stydy tips for exam success.). – ISBN 0-7487-0388-8.
- Meissner, H. G. Strategic international marketing [Текст] / H. G. Meissner. – Berlin : Springer-Verlag, 1990. – 178 p. – ISBN 3-540-52254-9.
- Pasco-Berho, C. Marketing international [Текст] / C. Pasco-Berho ; Pref.: F.David. – 4e ed. – Paris : Dundon, 2004. – 360 p. – ISBN 2-10-006358-8 : 165.00.
- Pasco-Berho, C. Marketing international [Текст] : Corriges / C. Pasco-Berho. – 4e ed. – Paris : Dundon, 2004. – 360 p. – ISBN 2-10-006359-6 : 81.00.
- Subhash, C. Jain International marketing management [Текст] / C. Jain Subhash. – 4th ed. – Belmont : Wadsworth Publishing Company, 1997. – 912 p. – Сверка фонда август 2011. – ISBN 0-534-93288-6.
- Terpstra, V. International Marketing [Text] [Текст] / V. Terpstra. – 4th ed. – Chicago : The Dryden Press, 1987. – 652 p. – ISBN 0-03-006512-7 : 90,00.
- Terpstra, V. International Marketing [Text] [Текст] / V. Terpstra, R. Sarathy. – 5th ed. – Fort Worth : The Dryden Press, 1991. – 714 p. – ISBN 0-03-032767-9 : 120,00.
1
2
3
4
|