Електронний каталог
Класифікатори
В
вертикальні маркетингові системи
Документи:
Димова, Н.
Литеральный маркетинг - перспектива усовершенствования управления продажами [Текст] / Н. Димова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2007. – № 6. – С. 59-62.
Ермоленко, Б. В.
Эколого-экономическая оптимизация стратегии развития вертикально-интегрированной строительной компании [Текст] / Б. В. Ермоленко, А. В. Супронова // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2008. – № 5. – С. 42-55.
Корольчук, О.
Стратегія створення вертикальних маркетингових систем [Текст] / О. Корольчук // Вісник КНТЕУ. – 2000. – №6. – С.32-40.
Корольчук, О. П.
Розвиток в Україні вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відносин [Текст] / О. П. Корольчук // Регіональна економіка. – К., 2003. – №3. – С.114-119.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'