Електронний каталог
стимулювання продажу
Документи:
- Парадоксы выбора и пути повышения продаж [Текст] // Маркетолог. – Москва, 2010. – № 6 (128). – С. 11-13.
- Плата за стимулирование продаж, или... Как не разориться на промо-акциях [Текст] // Практика рекламы. – М., 2008. – № 10. – С. 19-23.
- Блинов, В. Драма о системе продаж: Что нужно делать владельцу компании, продажи которой падают... [Текст] / В. Блинов // Торговое дело. – К., 2007. – № 8-9. – С. 98-103.
- Гейко, М. Є. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" [Текст] / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 11. – С. 102-108.
- Євсейцева, о. С. Розвиток маркетингових коммуникаций путем стимсулирования продаж детских товаров [Текст] / о. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 83-89.
- Ильченко, Н. Б. Применение различных технологий нейромаркетинга в торговом зале магазина [Текст] / Н. Б. Ильченко // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 4 (211). – С. 38-43.
- Майборода, О. О. Стимулювання продажу товарів: Як розрахувати нову ціну? [Текст] / О. О. Майборода // Маркетинг в Україні. – 2001. – №2. – С.20-21.
- Мельникович, О. М. Значення стимулювання продажів у досягненні стратегічних цілей роздрібної торгівлі [Текст] / О. М. Мельникович, О. В. Юсупова // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2015. – №1. – С. 70-76.
- Парамонова, Т. Мерчандайзинговый подход к выкладке товаров в магазине [Текст] / Т. Парамонова // Отдел маркетинга. – Київ, 2009. – № 6. – С. 45--53.
- Попова, О. Ю. Аналіз моделей та методів стимулювання попиту на туристичні послуги в сучасних умовах [Текст] / О. Ю. Попова // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2015. – № 1. – С. 69-74.
- Тарнавский, В. Удовольствие для ритейлера, благо для производителя [Текст] / В. Тарнавский // Новый маркетинг. – К., 2003. – №3. – С.38-42.
- Черемушкин, С. В. Прогнозирование спроса и количественная оценка эффективности методов стимулирования продаж (часть 1) [Текст] / С. В. Черемушкин // Управление продажами. – Москва, 2009. – № 5. – С. 288- 299.
- Черемушкин, С. В. Прогнозирование спроса и количественная оценка эффективности методов стимулирования продаж (Часть2) [Текст] / С. В. Черемушкин // Управление продажами. – Москва, 2009. – № 6 (49). – С. 342-357.
- Шестов, С. М. Дослідження методів стимулювання продажу на підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] / С. М. Шестов, Д. О. Варфоломєєва // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 4 (48). – С. 217-223. – (Економічні науки).
- Шинсон, Чж. Конкурентоспособность белорусской обуви и предложения по расширению продаж [Текст] / Чж. Шинсон // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 2 (116). – С. 290-300.
- Юсупова, О. Стимулювання покупців у роздрібній торгівлі [Текст] / О. Юсупова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 4 (96). – С. 53-66.
|