Електронний каталог
Класифікатори
М
міжфірмовий маркетинг
Документи:
Бегларашвілі, О.
Інституційні перетворення як важливий чинник впливу на ефективність взаємодії підприємств-партнерів [Текст] / О. Бегларашвілі // Вісник КНТЕУ. – Київ : КНТЕУ, 2010. – № 6. – С. 69-78.
Моисеева, Н.
Межфирменный маркетинг - основа взаимодействия партнеров в логической системе [Текст] / Н. Моисеева, Т. Сарычева // Маркетинг. – 2001. – №2. – С.59-69.
Циганкова, Т. М.
Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу [Текст] / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №2(24). – С.31-36.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'