Електронний каталог
Класифікатори
М
маркетингова культура
Документи:
Fonfara, K.
Evaluations of market orientations in companies. Contemporary methodological dilemmas and challenges [Текст] / K. Fonfara // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2001. – Vol. 1, № 1. – C. 31-47.
Примаченко, Н.
Формування маркетингової культури у майбутніх фахівців підприємницької діяльності [Текст] / Н. Примаченко // Вища школа. – Київ, 2010. – № 9. – С. 63-69.
Шекова, Е. Л.
Особенности маркетинга в сфере культуры [Текст] / Е. Л. Шекова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – № 3(23). – С.3-11.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'