Електронний каталог
політична реклама
Документи:
- Украинская политическая реклама абсолютно некреативна [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 9 (192). – С. 49.
- Акайомова, А. Політична реклама як процес кумунікації [Текст] / А. Акайомова // Віче. – Київ : Київська правда, 2011. – № 6 (291). – С. 2-4.
- Марченко, О. В. Правове регулювання політичної реклами в Україні та деяких закордонних державах [Текст] / О. В. Марченко // Вісник Центральнної виборчої комісії. – Київ, 2016. – № 1 (33) квітень. – С. 61-66.
- Орлова, В. Міф як РR-технології [Текст] / В. Орлова // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – №4(32). – С.11-14.
- Ромат, Е. Политический маркетинг и политическая реклама [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 9 (192). – С. 38-47.
- Ромат, Е. В. Политическая реклама в системе политического маркетинга [Текст] / Е. В. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2009. – № 12 (160). – С. 28-35.
- Сергиенко, Н. Маленькие секрети украинских избирательных технологий [Текст] / Н. Сергиенко // Персонал. – 2001. – №6. – С.15-19.
- Соловьев, А. И. Национальные обьекты в политической рекламе [Текст] / А. И. Соловьев, И. Б. Тростянская // Вестн. Моск. ун.-та.Сер.12,Политические науки. – 2001. – №2. – С.5-16.
- Шапиро, И. Переосмысливая теорию демократии в свете современной политики [Текст] / И. Шапиро // Полис. – 2001. – №3. – С.6-15.
- Шевченко, Т. Прагматика вмовлянь: Агітація та політична реклама на виборах 2007 року [Текст] / Т. Шевченко // Телекритика. – К., 2007. – № 10(44). – С. 28-30.
|