Електронний каталог
маркетингові комуникації
Документи:
- Комунікативний менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина; каф. туризму та рекреації. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 104 с. – Бібліогр.: с. 103-104. – 50.00.
- Маркетинг-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 104 с. – Бібліогр.: с. 103-104. – 50.00.
- Маркетинговий аналіз [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: В.В. Сова, К.В. Гурджиян; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 112 с. – Бібліогр.: с. 111-112. – 43.00.
- Маркетингові комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: О.М.Мельникович, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 114 с. – Бібліогр.: с. 110-114. – 37.00.
- Маркетингові комунікації [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" напрямів "Економіка і підприємництво","Менеджмент","Торгівля" / Уклад.О.М.Мельникович. – К. : КНТЕУ, 2005. – 115с. – 12.92.
- Беляков, С. и др. Искусство создания упаковки: современные технологии маркетинга и дизайна [Текст] / С. и др. Беляков // Маркетинговые коммуникации. – М., 2005. – №1(25). – С.34-39.
- Ведмідь, Н. І. Модель управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями туристичного підприємства [Текст] / Н. І. Ведмідь, В. В. Білик // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.138-144.
- Даффи, Денис Л. Стратегии клиентской лояльности [Текст] / Денис Л. Даффи // Маркетинговые коммуникации. – М., 2005. – №4(28). – С.43-52.
- Дубовик, Т. В. Інтернет-маркетингові комунікації [Текст] [Текст] : монографія / Т. В. Дубовик. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 331 с. – ISBN 978-966-629-705-4 : 75.00.
- Зефирова, Ю. И. Битвы за лояльность [Текст] / Ю. И. Зефирова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №4. – С.120-124.
- Князев, С. Упаковка в системе интегрированных маркетинговых коммуникаций [Текст] / С. Князев // Маркетинговые коммуникации. – М., 2004. – №4(22). – С.6-11.
- Кочкіна, Н. Ю. Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Кочкіна Н. Ю. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – К. : КНУ ім.Т.Шевченка, 2004. – 20с.
- Куликова, З. В. Программы лояльности для промышленной продукции [Текст] / З. В. Куликова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2005. – №4. – С.65-67.
- Ландсбаум, М. Маркетинг.ХХI век [Текст] : Учеб.-практическое пособие для студентов вузов / М. Ландсбаум ; Пер.с англ. – М. : ТК Велби;Проспект, 2006. – 442с. – ISBN 5-482-00500-3;9785482005002 : 51.12.
- Морина, М. Концепция продвижения бренда: девять этапов творчества [Текст] / М. Морина // Реклама и жизнь. Теория и практика. – М., 2004. – №4. – С.11-17.
- Оганесян, А. С. Анализ и управление эффективностью рекламы [Текст] / А. С. Оганесян // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №3. – С.79-89.
- Орлова, В. Міф як РR-технології [Текст] / В. Орлова // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – №4(32). – С.11-14.
- Панкратов, Ф. Г. Коммерческая деятельность [Текст] : Учебник для студ.вузов / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серегина. – 4-е изд,перераб. и доп. – М. : Информационно-внедренческий центр"Маркетинг", 2000. – 579с. – ISBN 5-7856-0134-6 : 30.00;21.30.
- Панкратов, Ф. Г. Комерційна справа [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна ; Пер.з рос. – 2-ге вид.,випр. – Рівне : Вертекс, 2002. – 350с. – ISBN 966-7147-16-9 : 30.00.
- Примак, Т. О. Оцінка ефективності маркетингових комунікативних кампаній [Текст] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №5(21). – С.36-39.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е.Н.та інші Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 4-те вид. – Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. – 646 с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-45-1 : 150.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник [для студ. вищ. навч.закл.] / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е. Н. Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 3-тє укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. – 648с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-44-3 : 120.00; 100.00.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра за напрямами підготовки "Економіка і підприємництво" та "Менеджмент" / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов, Т. В. Гавриленко ; Ред.-упоряд.:О.І.Сидоренко,П.С.Редько. – 1-ше укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005. – 422с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-34-6;9789668487347 : 25,00.
- Соколоверов, А. О телерекламе замолвлю слово [Текст] / А. Соколоверов // Маркетинговые коммуникации. – М., 2005. – №4(28). – С.13-15.
- Таганов, Д. Интернет как новый элемент системы маркетинговых коммуникаций [Текст] / Д. Таганов // Маркетинг. – М., 2003. – №3. – С.67-74.
- Таджева, З. Мобильный маркетинг [Текст] / З. Таджева // Маркетинговые коммуникации. – М., 2005. – №4(28). – С.2-8.
- Тюрин, Д. Маркетинговые исследования собственными силами: миф или реальность [Текст] / Д. Тюрин // Маркетинговые коммуникации. – М., 2004. – №6(24). – С.19-22.
|