Електронний каталог
маркетинг страхової компанії
Документи:
- Janowski, A. The insurance agents' competencies as the determinant of efficiency of life insurance companies - relationship approach [Текст] / A. Janowski // Marketing uslug profesjonalnych. – Poznan : Infomila, 2006. – Tom 6. – C. 91-98.
- Бас, М. А. Моделі застосування маркетингових концепцій на ринку медичного страхування в Україні [Текст] / М. А. Бас // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2014. – № 6. – С. 23-28.
- Войтович, К. В. Визначення найбільш ефективного варіанта маркетингової стратегії страхової компанії [Текст] / К. В. Войтович // Фондовый рынок. – Київ, 2011. – № 36. – С. 14-21.
- Кудлай, В. Г. Особливості маркетингу в страхових компаніях [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка, фінанси, право. – К., 2007. – № 1. – С. 18-22.
- Хоменко, О. І. Особливості маркетингу у сфері страхових послуг [Текст] / О. І. Хоменко, В. В. Подольна // Економіка та держава. – Київ, 2011. – № 5. – С. 39-40.
- Шаплыко, Д. Основные понятия,принципы и модели маркетинга страховой компании [Текст] / Д. Шаплыко // Страховое дело. – 2001. – №6. – С.27-32.
|