Електронний каталог
торговий маркетинг
Документи:
- Тема номера: Торговый маркетинг [Текст] // Маркетинг и реклама. – К., 2008. – № 4. – С. 4-73.
- Баранина, А. Инновации в кризис: пять технологий, которые уже изменили ритейл [Текст] / А. Баранина // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 52-57.
- Бориславська, Н. О. Інноваційні аспекти імплементації системи інформаційного забезпечення управління торговим маркетингом на ювелірному ринку України і світу [Текст] / Н. О. Бориславська // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2010. – № 4-5 (51-52). – С. 35-40.
- Бузукова, Е. Ассортимент - конфликт или взаимодействие поставщика и ритейлера? [Текст] / Е. Бузукова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 42-45.
- Гарбарук, И. Расти или умри [Текст] / И. Гарбарук // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 16-21.
- Дзюба, Э. Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів [Текст] / Э. Дзюба // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 58-60.
- Дубовик, Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу [Текст] / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 36-40.
- Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 52-56.
- Зозульов, О. В. Ринкові форми торговельної марки, їх соціально-психологічна природа та сутність активів [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 52-55.
- Карева, Е. С. Управление торговым маркетингом на предприятиях алкогольной сферы региона [Текст] / Е. С. Карева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 3 (83). – С. 72-78.
- Кирюков, С. Стратегии торгового маркетинга для роста продаж [Текст] / С. Кирюков // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 3. – С. 3-13.
- Котляренко, М. А. Мерчандайзинг в системе торгового маркетинга [Текст] / М. А. Котляренко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2003. – №1. – С.61-67.
- Никишкин, В. В. Особенности комплекса маркетинга в розничной торговле [Текст] / В. В. Никишкин, А. Б. Цветкова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №4. – С.101-108.
- Ромат, Е. Реклама в реализации технологий торгового маркетинга [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 22-31.
- Сочилин, Г. Н. Торговый маркетинг - игры для взрослых [Текст] / Г. Н. Сочилин // Маркетинговые коммуникации. – М., 2008. – № 2. – С. 70-79.
- Таран, Д. Тренд-маркетинг, его инструменты и стратегии. Акции торгового маркетинга [Текст] / Д. Таран // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 32-34.
|