Електронний каталог
історія маркетингу
Документи:
- Волкова, М. К вопросу истории теории маркетинга [Текст] / М. Волкова // Маркетинг. – 2001. – №4. – С.113-120.
- Карпова, Н. С. Очерк развития российского маркетинга [Текст] / Н. С. Карпова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 2 (88). – С. 4-18.
- Мадзігон, В. Вивчення в загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях і коледжах сутності маркетингу та історії його формування і розвитку [Текст] / В. Мадзігон // Вища школа. – К., 2008. – № 10. – С. 24-32.
- Решетнікова, І. Л. Етапи становлення та розвитку маркетингу в Україні [Текст] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг в Україні. – К., 2006. – № 5(39). – С. 36-37.
- Савельєв, Є. Новітній маркетинг: теоретичний і практичний аспекти [Текст] / Є. Савельєв // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль, 2005. – № 3. – С.113-133. – (Економічні науки).
|