Електронний каталог
маркетинг напоїв
Документи:
- Letessier, I. La maison Coca prend l'eau [Текст] / I. Letessier // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 161. – C. 30-33.
- Letessier, I. Le vin francais a l'heure du marketing [Текст] / I. Letessier // Capital. – Paris : Prisma Press, 2002. – № 133. – С. 134-136.
- Manceau, J.-J. Starck change la biere en drink [Текст] / J.-J. Manceau // L'Expansion. – Paris : Socpresse, 2004. – № 690. – C. 140.
- Marsangy, V. La folie des vins haute couture [Текст] / V. Marsangy // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2002. – №663. – С. 28.
- Strashulsky, B. A mug of beer for a free man [Текст] / B. Strashulsky // New Times. – Moscow, 2004. – September. – C. 50-51.
- Villard, N. Vins : la suprematie francaise en danger [Текст] / N. Villard // Capital. – Paris : Prisma Press, 2001. – № 120. – C. 52-56.
- Гулиев, Р. Бесценный аромат бренда [Текст] / Р. Гулиев, С. Киселев // Компаньон. – К., 2004. – №4. – С.15-20.
- Рибінцев, В. А. Дегустації в системі маркетингу [Текст] / В. А. Рибінцев // Виноград Вино. – К., 2003. – №6. – С.22-24. – Закінчення. Початок див. №5, 2003.
- Рибінцев, В.А. та ін. Дегустації в системі маркетингу [Текст] / В.А. та ін. Рибінцев // Виноград Вино. – К., 2003. – №5. – С.20-22. – Закінчення у наступному номері.
- Узунов, Ф. Особливості виноробного маркетингу [Текст] / Ф. Узунов // Економіст. – 2001. – №7-8. – С.48-49.
|