Електронний каталог
маркетинг в торгівлі
Підтеми:
Документи:
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2007. – 102с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 23,06.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес".Освітньо-професійний рівень "бакалавр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 79с. – 19.71.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування "Маркетинг" ("Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес"). Освіт.-проф. рівень "магістр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 32с. – 20.16.
- Інформаційний пакет.Галузь знань 0305 "Економіка та підприємництво".Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : проф. спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг", "Рекламний бізнес".Освітньо - кваліфікаційний рівень "бакалавр" / Ф-т економіки, менеджменту і права. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 76 с. – 30.00.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : cпец. 050108 "Маркетинг".Магістерські прогр. 8.05010801 "Маркетинг на ринку товарів і послуг", 8.05010802 "Рекламний бізнес".Освітньо - кваліфікаційний рівень "магістр" / Ф-т економіки, менеджменту і права. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 26 с. – 17.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 136 с. – Бібліогр.: с. 135-136. – 9.50.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 136 с. – Бібліогр.: с.135-136. – 7.33.
- Маркетинг послуг [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.:Л.Л.Данілова,Н.А.Даниленко.Кафедра маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2008. – 65с. – Бібліогр.:С.73-75. – 10.69.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад.: Л.Л.Данілова, Т.О. Суслова; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 80 с. – Бібліогр.: с.78-80. – 32.00.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч.,які здобувають освіт.-квал.рівень магістра за напрямом підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам. бізнес". Ч.2 / ред.кол.:В.В.Ортинська,Н.О.Голошубова,І.О.Бучацька,О.М.Мельникович; Каф.маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2009. – 316с. – 41.15.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.1 / ред.кол.:В.В.Ортинська, А.І. Зіміна, О.О. Кавун; Каф.маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2009. – 301с. – 33.24.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.1 / ред.кол.:В.В.Ортинська, А.І. Зіміна,С.Р.Камілова. – К. : КНТЕУ, 2010. – 352с. – 55.51.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.денн.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.2 / ред.кол.:В.В.Ортинська, І.О. Бучацька, О.М. Мельникович. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 378 с. – 59.51.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] : Збірник наук.ст.студ.,які здобувають освіт.-кваліфікац.рівень магістра спец."Маркетинг" / Каф.маркетингу та реклами.Ред.кол.:В.В.Ортинська,Н.О.Голошубова,І.О.Бучацька,Є.В.Ромат,О.М.Мельникович. – К. : КНТЕУ, 2008. – 225с. – 33.07.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2007. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 8,77.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2008. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 11.71.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій для студ. освіт.-кваліфікац рівня "магістр" напряму підгот. "Економіка і підприємництво" спеці.8.050107 "Економіка підприємства" / уклад.: Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 96с. : табл. – Бібліогр.: с.96. – 7.02.
- Аакер, Д. Стратегическое рыночное управление [Текст] = Strategic Market Management / Д. Аакер ; Пер.с англ.;Под ред.С.Г.Божук. – 7-е изд. – СПб. : Питер, 2007. – 495с. : илл. – (Теория менеджмента). – ISBN 978-5-469-01301-3;9785469013013 : 131,04.
- Астахова, І. Е. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів спеціальностей 8.050101,8.050103,8.050206 усіх форм навчання / І. Е. Астахова. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 207с. – Бібліогр.:С.205-206. – ISBN 966-676-176-9 : 30.00.
- Балабанова, Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – К. : Професіонал, 2006. – 330с. – Бібліогр.:С.288-298. – ISBN 966-370-022-Х : 29.00.
- Балабанова, Л. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, В. В. Холод. – К. : Професіонал, 2006. – 443с. – (Економіка.Менеджмент.Підприємництво). – Бібліогр.:С.403-418. – ISBN 966-370-023-8 : 45.00.
- Бобко, В. В. Закономірності розвитку інформаційного ринку в сучасних умовах [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Бобко В. В. ; 08.00.01-економічна теорія та історія економічної думки. – К. : КНУ ім.Т.Шевченка, 2007. – 20с.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Торговое дело: экономика,маркетинг,организация [Текст] : Учебник для вузов / Л. А. Брагин, Т. П. Данько, Г. Г. Иванов, В.В. и др. Коханенко. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 559с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000101-8 : 29.22;29.70.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Маркетинг:теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. №10 / А. В. Войчак, І. П. Житна, В. Я. Заруба, Г. В. Козаченко ; Ред.кол.Т.С.Максимова. – Луганськ : СНУ ім.В.Даля, 2004. – 250с. – 17.00.
- Вуд, М. Б. Маркетинговый план [Текст] / М. Б. Вуд. – 2007.
- Вуд, М. Б. Маркетинговый план:практическое руководство по разработке [Текст] = The marketing plan:a handbook / М. Б. Вуд ; Пер.с англ. – М. : Вильямс, 2007. – 352с. : илл. + CD-ROM. – Библиогр.:С.278-287. – ISBN 5-8459-0731-4;9785845911148 : 83,10.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид.,доп. – К. : Лiбра, 2007. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 978-966-7035-89-1;9789667035891 : 65.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 4-те вид.,доп. – К. : Лiбра, 2006. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 966-7035-75-1 : 60.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. екон.спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 7-ме вид. – К. : Лiбра, 2010. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 978-966-7035-89-1 : 100.00.
- Гірченко, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – К. : Інкос;Центр навчальної літератури, 2007. – 254с. – ISBN 966-8347-46-3 : 28.00.
- Гуржій, Н. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Гуржій Н. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Д. : ДНУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2007. – 19с.
- Джоббер, Д. Принципы и практика маркетинга [Текст] = Principles and practice of marketing : Учеб.пособие / Д. Джоббер ; Пер.с англ. – 2-е изд. – М. : Вильямс, 2000. – 679с. : илл. – ISBN 5-8459-0072-7;9785845900722 : 89.40.
- Добробабенко, Е. В. Выставка "под ключ" [Текст] : Готовые маркетинговые решения (+CD) / Е. В. Добробабенко, Н. С. Добробабенко. – СПб. : Питер, 2007. – 201с. + CD-ROM. – (Готовые маркетинговые решения). – Библиогр.:С.196-197. – ISBN 978-5-91180-233-2;9785911802332 : 38,76.
- Добробабенко, Е. В. Выставка "под ключ" [Текст] / Е. В. Добробабенко, Н. С. Добробабенко. – 2007.
- Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Дудла. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 223с. : табл. – Бібліогр.:С.210-213. – ISBN 978-966-364-451-6;9789663644516 : 28,00;35,50.
- Ерчак, А. И. О взаимосвязи цены и качества товаров в розничной торговле и обоснованности ее учета со стороны потребителей [Текст] / А. И. Ерчак // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2004. – №5. – С.107-116.
- Завадский, М. Мастерство продажи [Текст] / М. Завадский. – СПб. : Питер, 2007. – 235с. : илл. – (Продажи на 100%). – Библиогр.:235с. – ISBN 5-94723-749-0;9785947237498 : 28.86.
- Захаренко, Г. П. Выставка:техника и технология успеха [Текст] / Г. П. Захаренко. – М. : Вершина, 2006. – 230с. : илл. – Библиогр.:С.217-218. – ISBN 5-9626-0262-5;9785962602622 : 28,38.
- Кларк, Г. Маркетинг сервиса,приносящего прибыль [Текст] = Marketing a service for profit / Г. Кларк ; пер.с англ. – Киев : Знання, 2006. – 302 с. – (Европейский маркетинг). – Библиогр.: с.289. – ISBN 966-346-182-9;9789663461823 : 43,00.
- Коршунов, В. И. Механизм маркетинговых исследований рынка [Текст] [Текст] / В. И. Коршунов. – Харків : Основа, 2000. – 352с. – Библиогр.: с. 346-350. – ISBN 5-7768-0707-7 : 29.00.
- Кот, О. В. Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Кот О. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Х. : ХДУХТ, 2008. – 20с.
- Котлер, Ф. Маркетинг от А до Я [Текст] = Marketing insights from A to Z / Ф. Котлер ; пер. с англ. под ред. Т.Р. Тэор. – Санкт-Петербург : Нева, 2003. – 224с. – Библиогр.:с.216-219. – ISBN 5-7654-2780-4;0-471-26867-4 : 29.00.
- Котлер, Ф. Маркетинг от А до Я [Текст] [Текст] = Marketing insights from A to Z, 80 concepts every manager needs to know : 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер / Ф. Котлер ; пер. с англ. – Москва : Альпина Паблишерз, 2010. – 211с. – ISBN 9785961411676;978-0-4712-6867-3 : 110.30.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Под общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – Москва : Прогресс, 1992. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 67.00;180 000.00;9.80;11.00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 1999. – 1055с. – ISBN 5-8275-0010-0;9785827500100 : 68.45.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2001. – 943с. – ISBN 5-8459-0065-4;9785845900883 : 76.95.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2000. – 944с. : ил. – ISBN 5-8459-0065-4;0-13-262254-8 : 50.00.
- Крестова, Т. Плоды оптимизации: (мерчандайзинг) [Текст] / Т. Крестова // Новости торговли. – М., 2003. – №07(65). – С.56-58.
1
2
|