Електронний каталог
маркетиговая діяльність в торгівлі
Документи:
- Бучацька, І. О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Бучацька І. О. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг.Наук.кер.В.В.Ортинська. – К., 2000. – 173с. – (КДТЕУ). – Дод.
- Корольчук, О. П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні [Текст] : Монографія / О. П. Корольчук. – К. : КНТЕУ, 2004. – 216с. – Бібліогр.:С.208-216. – ISBN 966-629-129-0 : 15.01;19.75; 19.40; 19.50.
- Липинская, А. Есть ли у вас план? В поиске лучшей маркетинговой практики [Текст] / А. Липинская // Новый маркетинг. – К., 2004. – №10. – С.26-31.
- Холодний, Г. О. Маркетингова товарна політика [Текст] : Навч.посібник / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 323с. – Бібліогр.:С.296-299. – ISBN 966-676-163-7 : 30.00.
- Циганкова, Т. О. Вплив глобальної торгової системи на міжнародну маркетингову діяльність [Текст] / Т. О. Циганкова // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – №4(32). – С.25-30.
- Эванс, Дж.Р. Маркетинг [Текст] / Дж.Р. Эванс, Б. Берман ; Пер.с англ. – М. : Сирин, 2000. – 308с. – ISBN 5-86567-024-6 : 18.00;13.00;15.40.
- Яцишина, Л. Аналіз еффективності виставкової діяльності [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №6(28). – С.43.
|