Електронний каталог
товарна політика
Документи:
- "Пуп земли" или товарная политика компаний [Текст] // Торговое дело. – К., 2006. – № 11. – С. 12-19.
- Проблемы качества в маркетинговой товарной политике предприятия (материалы круглого стола) [Текст] // Маркетинг и реклама. – Х., 2006. – № 1. – С.20-26.
- Акопов, В. С. Организация маркетингового управления торговым процессом (на примере сети магазинов розничной торговли) [Текст] / В. С. Акопов, И. В. Степнова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №6. – С.92-97.
- Алекперова, Ф. Формирование товарной политики промышленных предприятий Азербайджана [Текст] / Ф. Алекперова // Економіст. – Київ, 2015. – № 5. – С. 36-39.
- Васютинська, Ю. О. Товарна політика підприємства та проблеми її формування [Текст] / Ю. О. Васютинська // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 3 (105). – С. 138-142.
- Веселов, А. И. Товарная политика предприятий: анализ основных взглядов и методов оценки [Текст] / А. И. Веселов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2009. – № 1. – С. 103-114.
- Виноградська, А. М. Стратегія розвитку роздрібної торгівлі [Текст] / А. М. Виноградська, О. М. Шканова // Ділова панорама. – 2001. – №3-4. – С.8-11.
- Давидович, О. І. Торгова ліберализація - необхідна передумова ефективності експортоорієнтованої моделі економічного розвитку України [Текст] / О. І. Давидович // Зовнішня торгівля: право та економіка. – К. : УАЗТ, 2005. – №2-3. – С. 116-120.
- Данилова, Л. Л. Оптимізація асортиментної політики вітчизняних торговельних підприємств [Текст] / Л. Л. Данилова // Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі. – 2001. – №4. – С.192-196.
- Зозульов, О. В. Позиціонування брендів: українські проблеми [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №3. – С.38-40.
- Кавун, О. Товарна політика в системі стратегічних цілей підприємства [Текст] / О. Кавун // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №6 (спецвипуск). – С.85-87.
- Касьян, С. Формирование маркетинговой товарной политики в контексте выбора политики позиционирования товаров [Текст] / С. Касьян // Отдел маркетинга. – К., 2008. – № 7-8. – С. 74-78.
- Крінєв, В. Л. Особливості поведінки споживачів при формуванні ціни [Текст] / В. Л. Крінєв // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №1. – С.42-46.
- Мясников, А. Ю. Новые тенденции в развитии бизнес-стратегий розничных сетей [Текст] / А. Ю. Мясников, А. Уварова // Маркетинг и реклама. – 2001. – №12. – C.18-21.
- Норіцина, Н. І. Створення прибуткового малого бізненсу на засадах сучасного маркетингу [Текст] / Н. І. Норіцина // Актуальні проблеми економіки. – К., 2002. – №8. – С.39-44.
- Олексюк, О. І. Маркетинговий потенціал підприємств цементної промисловості України [Текст] / О. І. Олексюк // Маркетинг в Україні. – 2001. – №4. – C.42-45.
- Пшеслінський, Д. Діагностика товарної політики торговельного підприємства [Текст] / Д. Пшеслінський // Вісник КНТЕУ.Спецвипуск. – К. : КНТЕУ, 2005. – № 3. – С.34-40.
- Самойлова, Н. Цели розничного предприятия: Как повысить продажи [Текст] / Н. Самойлова // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 10-11. – С. 21-23.
- Скачков, О. М. Ціну визначає аналіз споживчого вибору [Текст] / О. М. Скачков // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №1. – С.47-54.
- Соловйов, І. О. Товарна політика виноробних підприємств [Текст] / І. О. Соловйов, О. В. Петрухно // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – № 6. – С.48-53.
- Ткаченко, Н. Проблемы формирования маркетинговой товарной политики [Текст] / Н. Ткаченко // Маркетинг и реклама. – Х., 2006. – № 1. – С.16-19.
- Ткаченко, Н. Б. Особливості товарної політики в системі електроної комерції [Текст] / Н. Б. Ткаченко // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №1. – С.24-28.
- Ткаченко, Н. Б. Позиціонування бренду в системі товарної політики підприємства [Текст] / Н. Б. Ткаченко // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.64-67.
- Ткачук, І. А. Комплексна система стратегічного управління маркетинговою товарною політикою [Текст] / І. А. Ткачук // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 4 (36). – С. 113-124. – (Економічні науки).
- Труш, Ю. Л. Формування асортиментної політики на підприємстві [Текст] / Ю. Л. Труш, А. О. Гриценко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 1. – С. 67-70.
- Ульянова, К. М. Торгова марка як основа марочного капіталу [Текст] / К. М. Ульянова // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №3. – С.41-42.
|