Електронний каталог
Ч6.01 Журналистика.Журналістика
Документи:
- Among the audience [Текст] : A survey of new media // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8474, № 16. – C. 3-16.
- For some, the dream came true [Text] [Текст] : the best from 50 years of Fortune Magazine / selected and ed. by Duncan Norton-Taylor. – Secaucus : Lyle Stuart Inc., 1981. – 304 p. – ISBN 0-8184-0317-9 : 125,00.
- Журналістика [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 697/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 22 c. – 22,00.
- Журналістська творчість [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. І.Л. Федоришина; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 370/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 18 c. – 18,00.
- Журналістська творчість [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. І.Л. Федоришина; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 367/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 10 c. – 10,00.
- Основи редагування [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В.Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1287/16 (замовл.). – Київ : КНТЕУ, 2016. – 20 с. – 20,00.
- От книги до Интернета [Текст] : Журналистика и литература на рубеже нового тысячелетия / Отв.ред.Я.Н.Засурский,Е.Л.Вартанова. – М. : Изд-во Моск.ун-та, 2000. – 256с. – (21 век:Информация и общество). – ISBN 5-211-04305-7 : 30.36.
- Прес-служби [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Д.В. Кіслов; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 744/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 13,00.
- Прес - служби [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 750/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 19 c. – 20,00.
- ТАСС сообщает... [Текст] / Сост.Д.П.Горюнов,Л.Ю.Зубкова. – М. : Политиздат, 1988. – 287с. : ил. – ISBN 5-250-00103-3 : 1.70.
- Телекритика [Текст] : Інтернет-видання про ЗМІ та свободу слова в Україні. – 2001.
- Забужко, О. Репортаж із 2000-го року [Текст] : Збірник статей / О. Забужко. – К. : Факт, 2001. – 96с. – ISBN 966-7274-85-3 : 7.50.
- Моисеев, В. А. С позиций социального прогресса [Текст] / В. А. Моисеев. – М. : Мысль, 1988. – 122с. – ISBN 5-244-00137-Х : 1.30.
- Сметанина, С. И. Медиа-текст в системе культуры (динамические процессы в языке и стиле журналистики конца ХХ века) [Текст] / С. И. Сметанина. – СПб. : Изд-во Михайлова В.А., 2002. – 383с. – (Высшее профессиональное образование). – ISBN 5-8016-0174-0 : 38.40.
- Тангейт, М. Медиагиганты:Как крупнейшие медиакомпании выживают на рынке и борются за лидерство [Текст] = Media Monoliths / М. Тангейт ; Пер.с англ. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. – 251с. – ISBN 5-9614-0240-1;9785961402407 : 57.90.
- Чорновіл, В. Твори в десяти томах [Текст]. Т.1 : Літературознавство.Критика.Журналістика / В. Чорновіл ; Ред. колегіяА.Пашко,В.Чорновіл,Т.Чорновіл та ін.Упоряд. та комент. В.Чорновіл. – К. : Смолоскип, 2002. – 634с. – ISBN 966-7332-87-Х : 18.00.
- Якимович, Ю. К. Мир печати [Текст] : Популярный иллюстрованный словарь-справочник / Ю. К. Якимович. – М. : Дограф, 2001. – 296с. – ISBN 5-93431-012-7 : 36.46.
|