Електронний каталог
психологічна освіта
Документи:
- Абакумова, И. В. О становлении толерантной личности в поликультурном образовании [Текст] / И. В. Абакумова, П. Н. Ермаков // Вопросы психологии. – М., 2003. – №3. – С.78-82.
- Балл, Г. О. Внутрішня свобода особи і особистісна надійність у контексті гуманізації освіти [Текст] / Г. О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №9. – С.1-7.
- Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості [Текст] / О. В. Гармаш // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №2-3. – С.13-18.
- Гірняк, А. Психологічний аналіз і системитика стилів освітньої взаємодії [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2018. – № 1-2. – С. 118-126.
- Гулевська-Черниш, А. Неформальна освіта жіночої молоді через громадські організації [Текст] / А. Гулевська-Черниш // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №2. – С.44-46.
- Гуменюк, О. Пізнавально-суб`єктний вплив у системі інноваційного навчання [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство. – К., 2003. – №2. – С.79-89.
- Жорнова, О. І. Соціально-психологічні ефекти вищої освіти в загальній поліфонії благополуччя українців [Текст] / О. І. Жорнова // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 2 (179). – С. 49-53.
- Киричук, В. О. Психолого-педагогічне проектування в системі виховного процесу загальноосвітньої школи [Текст] / В. О. Киричук // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №8. – С.4-12.
- Красновский, В. Н. Психологическое образование требование времени и пути освоения [Текст] / В. Н. Красновский // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2011. – № 12 (153). – С. 18-22.
- Кукуленко-Лук'янець, І. В. Вплив психокорекційних занять з англійської мови на становлення особистості студента [Текст] / І. В. Кукуленко-Лук'янець // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №1. – С.46-48.
- Локалова, Н. П. Психологическое развитие как составляющая образования [Текст] / Н. П. Локалова // Вопросы психологии. – М., 2003. – №1. – С.27-40.
- Любимова, Г. Ю. "Внутренняя картина" процесса профессионального ставления психологов [Текст] / Г. Ю. Любимова // Вестник Московского университета. Сер. 14. Психология. – 2001. – №4. – С.57-66.
- Москаль, Ю. Особливості фінансування вищої освіти країн світу [Текст] / Ю. Москаль // Психологія і суспільство. – К., 2003. – №1. – С.110-123.
- Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчвння [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2008. – № 3. – С. 41-55.
- Носков, В. І. Структура особистості й оптимізація психологічного середовища [Текст] / В. І. Носков // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №2. – С.61-62.
- Панок, В. Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти [Текст] / В. Г. Панок // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2013. – № 8 (173). – С. 2-7.
- Панченко, С. М. Шкільна психологічна освіта: досвід та проблеми [Текст] / С. М. Панченко // Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – № 7. – C.2-4.
- Панченко, Т. Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності [Текст] / Т. Панченко // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2011. – № 1 (43). – С. 145-150.
- Панюк, В. Професійне становлення практичних психологів досвід і перспективи [Текст] / В. Панюк // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2013. – № 3 (53). – С. 135-141.
- Пахальян, В. Э. Практическая психология образования в России: без парадоксов [Текст] / В. Э. Пахальян // Вопросы психологии. – М., 2005. – №5. – С.75-83.
- Пахальян, В. Э. Психопрофилактика в образовании [Текст] / В. Э. Пахальян // Вопросы психологии. – М., 2002. – №1. – С.38-44.
- Подшивалкіна, В. Проблеми фахового самовизначення та професійної диференції психологічного товариства [Текст] / В. Подшивалкіна // Психологія і суспільство. – К., 2005. – №1. – С.7-15.
- Поляков, С. Д. О предмете психологии образования [Текст] / С. Д. Поляков // Вопросы психологии. – Москва, 2009. – № 4. – С. 61-70.
- Редіна, О. В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини [Текст] / О. В. Редіна, І. О. Дзюбенко // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2003. – №2-3. – С.4-8.
- Скуловатова, О. Інтернет-ресурси як психологічний фактор впливу на якість навчання [Текст] / О. Скуловатова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2013. – № 5 (91). – С. 84-94.
- Степанова, М. А. О критериях профессионализма школьного психолога [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии. – М., 2002. – №1. – С.88-94.
- Степанова, М. А. От Л.С. Выготского к П.Я. Гальперину: психотехнический подход в психологии образования [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии. – Москва, 2010. – № 4. – С. 14-27.
- Степанова, М. А. Прошлое и настоящее психологии образования [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии. – М., 2005. – №2. – С.34-58.
- Тюптя, О. В. Рефлексивний вихід у навчальному процесі [Текст] / О. В. Тюптя // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 8 (185). – С. 40-44.
- Чорний, Є. Концептуальне та емпіричне підгрунтя психологічного моделювання полікультурної освіти [Текст] / Є. Чорний // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2011. – № 4 (46). – С. 101-109.
|