Електронний каталог
інформатика маркетингу
Документи:
- Технології цифрового маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Т.М. Янковець; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 108 с. – Бібліогр.: с. 106-108. – 47,00.
- Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] [Текст] : навч.посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. – Київ : Ліра, 2013. – 480 с. – ISBN 9789662609073 : 76,00.
- Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] [Текст] : навч.посіб.для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. – Київ : Ліра, 2019. – 480 с. – Бібліогр.: с. 459-475. – ISBN 9789662609073 : 354,00.
- Хэнсон, У. Internet-маркетинг [Текст] : Учеб.-практич. пособие / У. Хэнсон ; Пер. с англ. – М. : Юнити-Дана, 2001. – 527с. – ISBN 5-238-00254-8(русск.);0-538-87573-9(англ.) : 70.80;78.66.
- Янковець, Т. М. Технології цифрового маркетингу [Текст] [Текст] : підручник / Т. М. Янковець. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 260 с. – Бібліогр.: с. 254-259. – ISBN 978-966-918-105-3 : 210.00.
|