Електронний каталог
соціальний маркетинг
Документи:
- Социальный маркетинг в Украине - технологии новой эры [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 6 (75). – С. 11-18.
- Тема номера: Маркетинг в социальных сетях [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2013. – № 3 (198). – С. 16-64.
- Акимов, Д. И. Маркетинг как технология управления социальными процессами [Текст] / Д. И. Акимов // Економіка та держава. – К., 2008. – № 2. – С. 6-7.
- Акімов, Д. Соціальний маркетинг: предмет і основні типи [Текст] / Д. Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2009. – № 1. – С. 186-203.
- Афоніна, О. Євелика різниця в застосуванні прийомів соціального та комерційного маркетингу [Текст] / О. Афоніна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 10. – С. 30-31.
- Богданець, Н. Слово в цифрі: про сучасний стан цифрової літератури в Україні та невтомні пошуки сонця [Текст] / Н. Богданець // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 61-63.
- Васильева, О. В Украине маркетинг социальной сферы только начинает зарождаться [Текст] / О. Васильева // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 10. – С. 20-22.
- Гаврилюк, А. М. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні [Текст] / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 13. – С. 84-91.
- Голодец, Б. М. Современная концепция социального маркетинга [Текст] / Б. М. Голодец // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №6. – С.3-9.
- Гудилина, Е. А. Насколько эффективен социально ориентированный маркетинг [Текст] / Е. А. Гудилина // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 6 (92). – С. 30-34.
- Дідківська, К. В. Актуалізація ролі соціально-етичного маркетингу в сучасних умовах господарювання [Текст] / К. В. Дідківська // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 9. – С. 102-107.
- Дубовик, Т. В. Соціально-етичний маркетинг підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2011. – № 3. – С. 131-135.
- Кирилишин, Я. В. Соціальні комунікації та їіх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишин, К. В. Денисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2018. – № 4. – С. 90-97.
- Лылык, И. Социальные и маркетинговые исследования во время войны [Текст] / И. Лылык // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 5. – С. 22-28.
- Милованова, Е. Социальный маркетинг - это норма цивилизованного бизнеса [Текст] / Е. Милованова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 2. – С. 12-14.
- Обзорова, М. SEO и интеграция в социальных медиа: что, в итоге получает маркетинг вашей компании? [Текст] / М. Обзорова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 1 (173). – С. 60-63.
- Орлов, П. А. Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції [Текст] / П. А. Орлов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 2 (60). – С. 25-31.
- Ромат, Е. Социальная реклама в системе социального маркетинга [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2009. – № 11 (159). – С. 19-27.
- Ромат, Е. Социальная реклама в системе социального маркетинга [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 10. – С. 32-40.
- Ромат, Е. В. Маркетинг: от этического к социально ответственному [Текст] / Е. В. Ромат // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 1 (208). – С. 40-47.
- Савченко, О. Необходимо перейти к решению персональных проблем поостых людей [Текст] / О. Савченко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 2. – С. 16-17.
- Федоришина, І. Місія у структурі корпоративної відповідальності сучасного підприємства [Текст] / І. Федоришина // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 1. – С. 62-66.
- Шадейко, И. Суть маркетинга остается неизменной, в какой бы сфере он ни применялся [Текст] / И. Шадейко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 24-25.
- Шацьких, К. Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу [Текст] / К. Шацьких // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 5 (63). – С. 55-58.
- Юзик, Л. О. Еволюція соціально орієнтованого маркетингу підприємств [Текст] / Л. О. Юзик // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 3 (43). – С. 114-121. – (Економічні науки).
|