Електронний каталог
споживчі товари
Документи:
- Dossier [Текст] : Enquete sur l'economie low-cost // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 173. – C. 58-88.
- Запитання та відповіді.Зразки документів.Нормативна база [Текст]. – К. : Книги для бізнесу. – С. 8-128.
- Dongmin, L. Exploring famous-brand development strategy of Chinese commodities [Текст] / L. Dongmin // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 569-574.
- Dorofeev, O. O. Combating Illegal Product Package Copying in Ukraine [Text] [Текст] / O. O. Dorofeev // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ЗАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 4 : In focus: Intellectual property. – P. 22-24.
- Georgieva, N. Innovation policy and new product materials during the third millenium [Текст] / N. Georgieva // Forum Ware. – Wien, 1995. – № 1-4. – C. 15-16.
- Georgieva, N. Priorities about product's innovation [Текст] / N. Georgieva // Forum Ware. – Wien, 1992. – № 1-4. – C. 64-68.
- Limanski, A. Commodity exchange in Poland and their role in the marketing strategy of distribution [Текст] / A. Limanski // Forum Ware. – Wien, 1993. – № 1-4. – C. 47-49.
- Reinhardt, A. Philips : Back on the beam [Текст] : European business / A. Reinhardt // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2004. – №19. – C. 20-21.
- Апопій, В. В. Ринок споживчих товарів в Україні: проблеми сучасного розвитку [Текст] / В. В. Апопій, Я. А. Гончарук // Економіка і прогнозування. – К., 2002. – №4. – С.115-123.
- Вилкова, С. Методологические подходы к идентификации потребительских товаров [Текст] / С. Вилкова // Стандарты и качество. – М., 2003. – №3. – С.49-52.
- Гаркавенко, С. С. Проблеми прогнозування життєвого циклу споживчих товарів [Текст] / С. С. Гаркавенко, К. Б. Вербій // Науковий вісник Київського гуманітарного інституту. – К., 2008. – № 1. – С. 59-63. – (Економічні науки).
- Горобец, М. Креативная метаморфоза: как "глобино" идет в ногу со временем? [Текст] / М. Горобец // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – №110. – С. 20-22.
- Громов, В. Б. Механізм формування споживчого попиту в економіці України [Текст] / В. Б. Громов // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 59-67.
- Донець, Л. І. Методичний підхід до класифікації ринків із продажу споживчих товарів [Текст] / Л. І. Донець, В. В. Чмаріна // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2008. – № 4(40). – С. 186-195. – (Економічні науки).
- Євтушевська, О. В. Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок [Текст] / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 2. – С. 38-41.
- Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [Текст] / О. Зозульов // Вища школа. – К., 2008. – № 4. – С. 42-50.
- Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 52-56.
- Лагутін, В. Вплив глобалізаційних процесів на стан внутрішнього ринку споживчих товарів в Україні [Текст] / В. Лагутін // Вісник КНТЕУ. – К., 2007. – № 6. – С. 5-12.
- Лазебна, І. Теоретичні засади функціонування ринку споживчих товарів України [Текст] / І. Лазебна // Підприємництво, господарство і право. – К., 2008. – № 5. – С. 155-157.
- Ляшко, К. Анализ рынка товаров ежедневного потребления [Текст] / К. Ляшко // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2016. – № 6. – C. 52-60.
- Манфред, Вессель Логистика в управлении взаимосвязями с потребителями [Текст] / Вессель Манфред // Логинфо. – 2004. – №9. – С.38-43.
- Олефір, В. К. Вплив угоди про асоціацію між Українию та ЄС на ринкок споживчих товарів [Текст] / В. К. Олефір // Економіка і прогнозування. – Київ, 2018. – № 3. – С. 118-137.
- Орленко, О. Споживчий ринок України в умовах інфляції [Текст] / О. Орленко // Вісник КНТЕУ. – К., 2009. – № 3. – С. 15-25.
- Попадинець, Н. М. Сутність маркетингової діяльності в системі організації забезпечення споживчими товарами внутрішнього ринку [Текст] / Н. М. Попадинець // Регіональна економіка. – Львів, 2019. – № 4. – С. 127-136.
- Попадинець, Н. М. Стратегічні орієнтири державного регулювання розвитку внутрішнього ринку споживчих товарів [Текст] / Н. М. Попадинець, І. С. Іртищева, С.І. та ін. Крамаренко // Регіональна економіка. – Львів, 2020. – № 2. – С. 131-143.
- Пустовойт, О. Удосконалення системи обігу споживчих товарів [Текст] / О. Пустовойт // Економіка України. – К., 2003. – №11. – С.28-33.
- Родіонов, Ю. Ф. Стан і перспективи розвитку роздрібної торгівлі споживчими товарами в Україні [Текст] / Ю. Ф. Родіонов // Маркетинг и реклама. – 2002. – №1. – С.14-16.
- Смолін, І. В. Особливості конкурентного середовища у торгівлі споживчими товарами [Текст] / І. В. Смолін // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.73-77.
- Собчик, Г. Умови та звички домогосподарств в Польші та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку [Текст] / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 32-41.
- Старостин, В. Предпосылки и атрибуты персонализации продукта [Текст] / В. Старостин // Маркетинг. – М., 2009. – № 1. – С. 75-82.
|