Електронний каталог
фірмовий стиль
Документи:
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : програма / авт. Г.В.Алданькова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 556/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 6 с. – 14,00.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Г.В.Алданькова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 58/15[замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 14 с. – 16,00.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : програма / авт. Г.В.Алданькова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 358/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 6 с. – 10,00.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Г.В.Алданькова, Д.С. Файвішенко; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 681/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 18 с. – 15,00.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Г.В.Алданькова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 377/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 16 с. – 16,00.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : програма / авт. Г.В.Алданькова, Д.С. Файвішенко; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1222/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 11 с. – 21,00.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Г.В.Алданькова, Д.С. Файвішенко; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1223/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 19 с. – 37,00.
- Фірмовий стиль та дизайн [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Г.В.Алданькова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 28/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 18 с. – 12,00.
- Фірмовий стиль та дизайн [Текст] [Текст] : програма / авт. Г.В. Алданькова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1164/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 6 с. – 10,00.
- Балашова, Е. Библиотечный дизайн [Текст] [Текст] : учебное пособие / Е. Балашова ; Е.В.Балашова, М.Н.Тищенко, А.Н. Ванеев. – Москва : Гардарики, 2006. – 288с. – ISBN 5-8297-0203-7 : 82.80.
- Гермогенова, Л. Ю. Эффективная реклама в России.Практика и рекомендации [Текст] / Л. Ю. Гермогенова. – М. : РусПартнер Лтд, 1994. – 252с. – (Практика бизнеса ; Вып.1).
- Наймушин, А. Д. Основы организации рекламы.На опыте продукции лесопромышленного комплекса [Текст] / А. Д. Наймушин. – М : Внешторгидат, 1992. – 215с. – 400000.00.
- Смит, П. Р. Маркетинговые коммуникации:комплексный подход [Текст] = Marketing communications an integrated approach / П. Р. Смит. – Пер.со 2-го англ.изд. – К. : Знання-Прес, 2003. – 796с. – (Европейский маркетинг). – ISBN 966-7767-64-7;9789667767648 : 110,00;108,00;90,00.
|