Електронний каталог
маркетингова система
Документи:
- Дячун, О. Продаж у системі маркетингу: природа, функції та види [Текст] / О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2016. – № 3. – С. 106-112.
- Жуков, С. А. Еволюційний розвиток світового маркетингу [Текст] / С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 10 (124). – С. 14-22.
- Лилик, І. Маркетинг: виклики ХХІ століття [Текст] / І. Лилик, І. Сайчук // Маркетинг в Україні. – К., 2007. – № 3. – С. 49-51.
- Могилевская, О. Ю. Методические подходы к оценке эффективности маркетинговой системы промышленного предприятия [Текст] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 12. – С. 78-82.
- Рижак, О. Ю. Аутсорсинг маркетингових функцій українських підприємств: причини розвитку, правові аспекти [Текст] / О. Ю. Рижак // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 16. – С. 78-80.
- Севрук, І. М. Методологічні підходи до аналізу процесів транснаціоналізації в сфері міжнародної торгівлі [Текст] / І. М. Севрук // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 21. – С. 51-55.
- Сидорчук, Р. Р. Модель маркетинговой экспертной системы в структуре поддержки малых и средних предприятий [Текст] / Р. Р. Сидорчук // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 6 (92). – С. 3-18.
- Устенко, А. Концепція формування системи маркетингу в організаціях [Текст] / А. Устенко // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2001. – Вип.17. – С.43-51.
- Устенко, А. Маркетингова система управління туристичним бізнесом [Текст] / А. Устенко, О. Малинка // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль, 2005. – Випуск 5-2. – С.232-234. – (Економічні науки).
|