Електронний каталог
лікеро-горілчані вироби
Документи:
- Российский рынок водки [Текст] // Напитки+. – К., 2006. – № 3. – С. 22-28.
- Рынок ликероводочной продукции [Текст] // Зеркало рекламы. – К., 2007. – № 6. – С. 56-59.
- Rudavska, A. Consumer properties of new cream liqueurs [Text] [Текст] / A. Rudavska, T. Bozhko // Facing the challenges of the future [Text]. – Bucharest : A.S.E., 2010. – Vol. I. – P. 547-551.
- Божко, Т. В. Нові види лікерів типу кремів [Текст] / Т. В. Божко // Сучасні проблеми товарознавства. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.75-79.
- Волощук, Т. Бальзами та креми в лікувально-профілактичному харчуванні [Текст] / Т. Волощук // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №6 (спецвипуск). – С.137-140.
- Держак, Л. Н. Лікеро-горілчаний ринок: організація продажу продукції [Текст] / Л. Н. Держак, Ю. К. Федорова // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №5(27). – С.8-12.
- Дикаленко, М. Граммовержцы : [рынок водки] [Текст] / М. Дикаленко, Э. Московчук // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2011. – № 13. – С. 66-67.
- Ивченко, А. И. Упаковка для виски Glentiddich (история и ретроспектива) [Текст] / А. И. Ивченко // Упаковка. – Київ, 2016. – № 1. – C. 52-55.
- Ковальчук, В.П. та ін. Кришталево чиста: Якість води для виробництва горілок та лікеро-горілчаних напоїв [Текст] / В.П. та ін. Ковальчук // Брутто. – К., 2003. – №3. – С.20-23.
- Микитин, Т. Водка не в моде [Текст] / Т. Микитин // Зеркало рекламы. – К., 2002. – №5. – С.33-36.
- Непорожній, Ю. О. Розвиток збутової діяльності підприємств лікеро-горілчаної галузі [Текст] / Ю. О. Непорожній // Економіка та держава. – К., 2005. – № 4. – С.42-43.
- Осипова, Л. А. Обоснование и разработка технологии фруктово-ягодных сиропов и ликеров [Текст] / Л. А. Осипова // Напої. Технології та інновації. – Київ, 2015. – № 8. – С. 36-37.
- Пальчевський, Б. О. Модель порівняльного аналізу ціноутворення горілочної продукції з урахуванням вартості системи захисту від фальсифікації [Текст] / Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 10. – С. 444-452.
- Петренко, Г. Водка как элемент статуса [Текст] / Г. Петренко // Новый маркетинг. – К., 2005. – №2. – С.12-14.
- Петрович, О. Водочные перетекания. Украинский рынок ликеро-водочных изделий меняет структуру [Текст] / О. Петрович // Продукты питания. – К., 2004. – №7. – С.12-15.
- Петрович, О. Крепкие новые, крепкие старые. Украинский рынок коньяков и водок [Текст] / О. Петрович // Продукты питания. – К., 2002. – №7-8. – С.36-40.
- Рудавська, Г. Напрями удосконалення класифікації лікерів [Текст] / Г. Рудавська, Т. Божко, Н. Метельська // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2015. – № 1 (19). – С. 90-98.
- Соколов, А. Деньги на бочку! Обзор рынка бочек для коньяка [Текст] / А. Соколов // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2013. – № 4 (45). – С. 12-15.
- Соколов, А. Обзор рынка водки [Текст] / А. Соколов // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2015. – № 2. – С. 22-29.
- Соколов, А. Рынок на пороге насыщения. Анализ рынка крепкого алкоголя в Украине [Текст] / А. Соколов // Брутто. – К., 2007. – № 2. – С. 28-34.
- Степанюк, Е. Неоправданные надежды [Текст] / Е. Степанюк // Агроперспектива. – К., 2003. – №9(45). – С.38-39.
|