Електронний каталог
світове автомобілебудування
Документи:
- Dream machines [Текст] : Cars in China : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8429, № 23. – C. 23-25.
- In tandem (at last) [Текст] : DiamlerChrysler : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8471, № 13. – C. 63-65.
- The big-car problem [Текст] : Germany's industry // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2007. – Number 8517, № 8. – C. 71-73.
- The car company in front [Текст] : Toyota : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8411, № 5. – C. 61-63.
- Toyota l'invasion planetaire [Текст] // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2002. – №668. – C. 12130.
- О долгосрочных перспективах мирового автомобилестроения [Текст] // Бюллетень иностранной коммерческой информации (БИКИ). – Москва, 2009. – № 90. – С. 10.
- Спад на автомобильном рынке Европы [Текст] // Бюллетень иностранной коммерческой информации (БИКИ). – М., 2009. – № 28. – С. 10.
- Barberi, J.-L. Lecon de modestie pour Mercedes [Текст] / J.-L. Barberi // L'Expansion. – Paris : Socpresse, 2004. – № 687. – C. 136-138.
- Barberi, J.-L. Volkswagen : La sortie de route [Текст] / J.-L. Barberi // L'Expansion. – Paris : Socpresse, 2004. – № 690. – C. 130-132.
- Bremner, B. The Asian invasion picks up speed [Текст] / B. Bremner // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – № 40. – C. 18-19.
- Chabert, P. General Motors, histoire d'un megaplantage [Текст] / P. Chabert // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 174. – C. 30-34.
- Chabert, P. Nissan, la pepite de Renault [Текст] / P. Chabert // Capital. – Paris : Prisma Press, 2004. – № 150. – C. 32-35.
- The zen of Nissan [Текст] / C. Dawson, L. Armstrong, J. Muller, D. Welch // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2002. – №29. – C. 27-30.
- Edmondson, g. Stalled [Текст] / g. Edmondson, K. Kerwin // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – № 39. – C. 44-49.
- Horie, M. Desing auto [Текст] : Des projets fous, fous, fous / M. Horie // Le Point. – Paris, 2004. – №1636. – C. 54-61.
- Michaux, M. Renault: prime a l'audace [Текст] / M. Michaux // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2003. – №672. – C. 138-139.
- Morris, B. Can ford save Ford? [Текст] / B. Morris // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2002. – Vol. 146, № 22. – C. 30-39.
- Schwere, F. Honda goes its own way [Текст] / F. Schwere // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2002. – Vol. 146, № 15. – C. 56-62.
- Syfuss-Arnaud, S. L'inconnu qui a ressuscite Porsche [Текст] / S. Syfuss-Arnaud // L'Expansion. – Paris : Socpresse, 2004. – № 685. – C. 102-104.
- Taylor, A. Chrysler turns the Corner [Текст] / A. Taylor // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2003. – Vol. 147, № 5. – C. 30-33.
- Taylor, A. Mercedes hits a pothole [Текст] / A. Taylor // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2003. – Vol. 148, № 21. – С. 44-49.
- Taylor, A. What's behind Ford's fall ? [Текст] / A. Taylor // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2001. – Vol. 144, № 22. – C. 68-71.
- Weich, D. Rick Wagoner's game plan [Текст] : CEO Rick Wagoner has fixed many of GM's problems: Cover story / D. Weich, K. Kerwin // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2003. – №6. – C. 40-46.
- Макаренко, П. О. Автомобілебудівні транснаціональні компанії світу: суспільно-географічний аспект [Текст] / П. О. Макаренко // Український географічний журнал. – К., 2008. – № 2. – С. 29-32.
- Піддубний, В. І. Інновації - це Volvo [Текст] / В. І. Піддубний // Фондовый рынок. – Київ, 2011. – № 24. – С. 20-28.
- Рикошинский, А. Предложение и спрос [Текст] / А. Рикошинский // РИСК:Ресурсы.Информация.Снабжение.Конкуренция. – 2002. – №2. – С.69-71.
|