Електронний каталог
туристичні підприємства
Документи:
- Туристические компании и рынки. Прогнозы и тенденции [Текст] // Новости турбизнеса. – К., 2008. – № 5. – С. 12-14.
- Tyranska, M. Balanced scorecard as a method for formation of strategic safety in tourist enterprise [Text] [Текст]. Part III : Enterprise management - new trends, concepts and perspectives / M. Tyranska // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 341-355.
- Аверіхіна, Т. В. Впровадження системи адаптивного менеджменту на підприємствах [Текст] / Т. В. Аверіхіна, А. Ю. Влаєва // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Аналітик ", 2021. – № 12. – С. 5-7.
- Алдошина, М. В. Обгрунтування ролі мотиваційного менеджменту в системі управління персоналом підприємств туристичної галузі [Текст] / М. В. Алдошина, Г. М. Брусільцева // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 22. – С. 91-95.
- Антоненко, І. Я. Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії теристичних підприємств [Текст] / І. Я. Антоненко, Є. О. Музичка // Економіка та держава. – Київ, 2012. – № 3. – С. 36-39.
- Балашова, Р. І. Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств [Текст] / Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 2 (128). – С. 110-117.
- Балашова, Р. І. Розробка методу визначення собівартості туристичних послуг за повними витратами [Текст] / Р. І. Балашова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 136-143. – (Економічні науки).
- Близнюк, А. Інноваційна модель формування системи маркетингового менеджменту туристичних підприємств України [Текст] / А. Близнюк // Управлінські інновації. – Тернопіль : "Економічна думка ТНЕУ", 2013. – № 3. – С. 201-209.
- Бойко, М. Г. Методологічний базис сегментації споживачів туристичних підприємств [Текст] / М. Г. Бойко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 1. – С. 20-24.
- Босовська, М. В. Концепція інтеграційного розвитку туристичних підприємств [Текст] / М. В. Босовська // Економіка та держава. – Київ, 2015. – № 3. – С. 43-47.
- Важинський, Ф. А. Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні [Текст] / Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 2. – С. 64-68.
- Васильців, Т. Г. Стан та тенденції розвитку туристичного комплексу в контексті забезпечення економічної безпеки України [Текст] / Т. Г. Васильців, Р. Л. Лупак, О. В. Рудковський // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 9. – С. 17-25.
- Ведмідь, Н. Інтернет-реклама в діяльності туристичних підприємств [Текст] / Н. Ведмідь // Вісник КНТЕУ. – 2002. – №3. – С.87-95.
- Ведмідь, Н. І. Модель управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями туристичного підприємства [Текст] / Н. І. Ведмідь, В. В. Білик // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.138-144.
- Вертелєва, О. В. Інваріантні підходи до управління просуванням послуг туристичних підприємств м. Києва [Текст] / О. В. Вертелєва // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 3. – С. 29-32.
- Волков, С. К. Цена как основной инструмент маркетинговой стратегии туристского предприятия в борьбе за потребительское предпочтение туристов [Текст] / С. К. Волков, Е. А. Дряблов // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 3 (83). – С. 21-25.
- Гаврилюк, С. П. Оцінка конкурентоспроможності туристських підприємств [Текст] / С. П. Гаврилюк // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2001. – С.251-261.
- Гаєвська, Є. Є. Суть маркетингу туристичних підприємств і етапи його розвитку [Текст] / Є. Є. Гаєвська // Вісник ДІТБ. – Д., 2007. – № 11. – С. 230-238. – (Економіка, організація і управління підприємствами (в туристичній сфері)).
- Гуткевич, С. О. Проблеми діяльності підприємств туристичної сфери і шляхи їх ров'язання [Текст] / С. О. Гуткевич, Л. А. Дяченко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 11. – C. 63-70.
- Денисенко, А. Передумови інтеграції ризиків до системи об'єктів внутрішнього контролю туристичних підприємств [Текст] / А. Денисенко // Економіст. – Київ, 2014. – № 3 (329). – С. 61-63.
- Денисенко, А. В. Ідентифікація об'єктів внутрішнього контролю на туристичних підприємствах [Текст] / А. В. Денисенко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 7. – С. 73-75.
- Джинджоян, В. В. Діяльність туристичних підприємств та класифікація туристичних програм [Текст] / В. В. Джинджоян // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 24. – С. 49-53.
- Дмитрук, О. В. Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств [Текст] / О. В. Дмитрук // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 9. – С. 108-112.
- Єсшова, К. Методика оцінки ефективності бізнес-процесів туристичних підприємств [Текст] / К. Єсшова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 2 (82). – С. 46-58.
- Іванова, В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу [Текст] / В. В. Іванова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 5 (155). – С. 321-327.
- Іванова, О. Роль інформаційних потоків у діяльності туристичних підприємств [Текст] / О. Іванова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 8 (146). – С. 130-133.
- Іванова, О. М. Інтернет-технології в управлінні туристичними підприємствами [Текст] / О. М. Іванова // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 7. – С. 40-43.
- Колєнчук, Г. Маркетингові витрати туристичних підприємств: обліковий аспект [Текст] / Г. Колєнчук // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2015. – № 5 (103). – С. 95-106.
- Короленко, Н. В. Формування логістичних стратегій на туристичних підприємствах [Текст] / Н. В. Короленко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 4. – С. 27-30.
- Криховецький, І. З. Використання маркетингу на підприємствах туристичної галузі [Текст] / І. З. Криховецький // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 1. – С. 47-49.
- Крупський, О. П. Сучасні методи прийняття управлінських рішень та їх звязок з організаційною культурою туристичних підприємств України [Текст] / О. П. Крупський // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2014. – № 7-8 (1). – С. 95-98.
- Кулик, А. В. Основні види логістики в управлінні туристичними підприємствами [Текст] / А. В. Кулик // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – № 7-8 (158-159). – С. 140-144.
- Лобанова, В. А. Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу [Текст] / В. А. Лобанова, Н. В. Бунтова // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2012. – № 7-8. – С. 64-67.
- Лугова, О. В. Характеристика використання інвестицій на туристичних підприємствах України [Текст] / О. В. Лугова // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – 2005. – № 4(28). – С.163-171. – (Економічні науки).
- Мельниченко, О. В. Соціально-економічна ефективність КСВ туристичних підприємств [Текст] / О. В. Мельниченко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 24. – С. 120-124.
- Мельниченко, С. Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах [Текст] / С. Мельниченко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 1 (81). – С. 24-32.
- Мельниченко, С. Франчайзингові мережі туристичних підприємств [Текст] / С. Мельниченко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2015. – № 4 (102). – С. 30-42.
- Мельниченко, С. Формування бренда туристичних підприємств [Текст] / С. Мельниченко, О. Авдан // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 6 (86). – С. 35-43.
- Мельниченко, С. Інтернет-технології в діяльності туристичних підприємств [Текст] / С. Мельниченко, К. Єсіпова // Вісник КНТЕУ. – Київ : КНТЕУ, 2010. – № 6. – С. 35-47.
- Мельниченко, С. В. Державне регулювання діяльності підприємств туристичної сфери [Текст] / С. В. Мельниченко, Л. В. Мельниченко // Фінанси України. – К., 2004. – №11. – С. 55-62.
- Михайліченко, Г. І. Інвестиційне забезпечення інноваційних процесів підприємств індустрії туризму [Текст] / Г. І. Михайліченко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 6. – С. 3-8.
- Михайліченко, Г. І. Методологічні основи оцінювання інноваційного потенціалу туристичного підприємства [Текст] / Г. І. Михайліченко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 1-2 (1). – С. 80-83.
- Михайліченко, Г. І. Методичні підходи до визначення витрат з управління якістю продукту туристичного підприємства [Текст] / Г. І. Михайліченко, А. О. Мезенцева // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.149-154.
- Момонт, Т. В. Визначення алгоритму побудови фінансового податкового та управлінського обліків та туристичних підприємствах України [Текст] / Т. В. Момонт // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2015. – № 1 (26). – С.64-69.
- Музичка, Є. О. Особливості управління збутом туристичних підприємств [Текст] / Є. О. Музичка // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 19. – С. 58-61.
- Полторацька, О. В. Удосконалення процесу управління якістю в туристичних підприємствах завдяки розробці та впровадженню системи оцінювання та контролю якості [Текст] / О. В. Полторацька // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.155-160.
- Сагалакова, Н. О. Систематизація принципів ціноутворення у сфері туризму [Текст] / Н. О. Сагалакова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – № 2 (71). – С. 35-41. – (Економічні науки).
- Сахаров, В. Є. Особливості маркетингових комунікацій туристичних підприємств [Текст] / В. Є. Сахаров, Н. І. Ведмідь // Актуальні проблеми економіки. – К., 2003. – №8(26). – С.136-144.
- Стоян, К. С. Необхідність підвищення рівня аналітичної культури туристичних підприємсив [Текст] / К. С. Стоян, В. В. Широка // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 2. – С. 110-114.
- Танцюра, М. Аналіз інформаційних загроз туристичних підприємств АР Крим [Текст] / М. Танцюра // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 81-87.
1
2
|